Spring naar bijdragen

Hoe verleng ik mijn premium account?


De Doorlopers

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Krijg je niet automatisch een paar weken van te voren een emailtje met een herinnering? Staat daar niet in hoe je kunt renewen?

 

Het is maar een gok. Ik laat al vanaf het begin het automatisch afschrijven en krijg, zelfs bij automatisch betalen, ook altijd een paar weken voor de renewal een herinnering. Pfff dat is ook al weer 6 jaar achter elkaar :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn premium account net verlengd. Dit heb ik gedaan nadat de termijn was verstreken en tot mijn vreugde bleek dat mijn pocket queries en notificaties gewoon nog aanwezig waren. Via paypal gaat het vrijwel direct, dus je kunt echt wachten totdat je je account nodig hebt. Dit is waarschijnlijk vrij snel, want je bent toch aardig gewend aan de extra's.

bewerkt door silkwood
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je krijgt inderdaad een mailtje -meedere malen zelfs- ter herinnering. Als je betaald -met een credit card- dan gaat de verlenging automatisch in op het moment dat de oude termijn afloopt. In januari 2008 heb ik verlengt en het bijgehouden; het klopt allemaal keurig...

Als je op de homepage van geocaching.com komt, staat de keuze 'create or update your membership' bovenaan in het midden. Zag ik net.

bewerkt door t-bones
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Colorado gekocht.

Daarbij kreeg ik een gratis proefabonnement voor één maand , maar ik krijg toch niet meer info op de Colo

 

groetjes,

 

Lambda

Hallo Lambda,

 

Dat kan kloppen, je zult er zelf wel iets voor moeten doen. (was dat niet een bekende slagzin ? :angry: )

Waar het om gaat is het feit dat je als premium gebruiker extra mogelijkheden krijgt op de geocaching.com website.

1 van de mogelijkheden is het aanmaken van zogenaamde pocket query's.

Dit zijn lijsten met informatie van caches die voldoen aan de eisen zoals je die in de opdracht van de query hebt gegeven.

Het resultaat kun je direct bekijken, maar ook via de mail aan je laten toesturen.

Volgende stap zou dan zijn om die info in je GPS te plaatsen zodat je dit onderweg ook bij de hand hebt.

Inmiddels heb ik ook al een keer een colorado in handen gehad en moet zeggen dat het er qua cache beschrijving wel netjes uitzag, al leest het vanaf papier toch makkelijker.

 

Ik hoop voor je dat het nu wat duidelijker is.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij moesten ons account binnenkort verlengen. Nu hebben we betaald met Paypal via de link uit de mail. Het account van Paypal heeft echter een ander e-mailadres. Weet iemand of dit goed gaat? Ik zag nl nergens de mogelijkheid om zelf nog mijn account als referentie mee te geven. Of wordt het abo dat je via paypal krijgt automatisch gekoppeld aan het account waarmee je was ingelogd toen je op de link klikte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je account van Paypal een ander emailadres heeft dan dat je op geocaching.com gebruikt, maakt voor de betaling aan geocaching.com helemaal niets uit. Je bent ingelogd op geocaching.com als je op de link van Paypal klikt dus die accountgegevens gaan mee naar Paypal en worden via Paypal als betalingsbewijs weer doorgegeven aan geocaching.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...