Spring naar bijdragen

Geo Goor :)


*BaJo*

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

... knip ...

Een slechte cache, wat is dat?

Ik denk een cache die je gedaan hebt en waarvan je je afvraagt wat was dit nou voor iets, waar slaat dit op.

En dan wat doe je dan?

Ga je hem niet loggen en laat je het puntje voor wat het is of............hij wordt toch gelogd want dat puntje wilde we toch wel hebben. Maar dan was hij nog niet zo slecht want hij levert een puntje op.

... knip ...

 

Inderdaad een slechte cache bestaat voor mijn gevoel dus en je noemt net het criterium.

En ja, dan log ik hem niet.

Wat was dit nou voor iets, wat wilde de cachelegger me laten zien of doen, eindcoords way off (door meerderen bevestigd en na een behoorlijke tijd nog steeds niet aangepast), eindcache ligt op iets wat nog het beste te omschrijven is als een vuilstort.

Alle vier in een keer.

Resultaat: logboekje beschreven, needs maintenance gelogd met uitleg, geen found it gelogd en geen puntje erbij.

 

Gelukkig was dit een heel grote uitzondering.

Bijna altijd blijken inderdaad de voorgaande logjes voldoende informatie te bieden om de afweging te kunnen maken om een cache wel of niet te doen.

En gelukkig zijn er nog genoeg caches die de moeite waard zijn!

My 2 cents, greetz Bloodwoosj :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geoshit, geoprut, geokliko, geoflut, geobrak, geofluim, geokots, geobuikloop, geodrab, enz enz.

 

Alhoewel geokliko ook best gebruikt kan worden voor "kan in de geokliko = kan wat mij betreft gearchiveerd worden"

 

Goed, zullen we er gewoon mee ophouden? Wat is nu kwaliteit? Dat is toch werkelijk voor iedereen verschillend? Voor de 1000ste maal. Wat de een niet lust, vreet de ander zich de schompes in.

 

Daarom zijn er nog steeds zoveel verschillende cachetypes en van alle types verschijnen er nog steeds genoeg en er zijn nog steeds ruim 5000 caches volledig actief. Er komen dagelijks nieuwe bij. Er is nog steeds genoeg voor iedereen.

Bekijk de logjes, bekijk de listing, zoek de beschikbare coördinaten eens op in Google Earth en met die drie gegevens kun je je al een behoorlijk beeld vormen van een cache. De ene cache is leuk, de andere is minder leuk en ja, er is ook kaf onder het koren.

 

Alle caches per persoon gaan beoordelen en stempeltjes opdrukken is toch werkelijk geen doen? Degene die zo kieskeurig is, moet zich maar eens achter de oren krabben of geocaching überhaupt wel datgene is wat hij zou willen doen en zou willen blijven doen.

 

Ben je teleurgesteld in het aantal leuke caches? Geef het goede voorbeeld en zorg dat je zelf supercaches hebt. Ik review ze wel en als "alles" volledig is dan komen ze online.

 

Wat mij betreft, weg met de Geo D'or en weg met de Geo D'eur en alle andere varianten. Ga gewoon cachen en geniet van de leuke caches en maak er genieten van bij de minder leuke caches en anders gewoon stoppen met de hobby en wat anders gaan doen.

 

Bijna iedereen zit te drammen over "al de regels" en blijkbaar wil eigenlijk ook bijna iedereen nog wel veeeel meer regels. regels, regels, regels. Wat is dit nu toch allemaal voor gezemel? En het onvriendelijke "gezemel" is niet specifiek bedoeld voor de topic starter maar voor iedereen die er zo over denkt en voor iedereen die in de 100den topics die maar weer over al de geocaches gaan, bedoeld.

 

OK, dan zijn er newbies die graag caches willen leggen, maar nog niet precies weten hoe. OK dan zijn er oldies die graag caches willen leggen maar over weinig creativiteit beschikken. So What? We zijn niet allemaal gelijk. Als ik naar mijn eerste caches kijk die ik gelegd heb, krijg ik een rood hoofd van schaamte van zoveel knulligheid in een cache. Ik heb caches van me in de functie van reviewer zelfs volledig weer weten terug te trekken om me maar niet hoeven te schamen. En wat was ik toentertijd trots op die shit.

 

Voor iedere kankeraar over de kwaliteit van caches: Doe het dan zelf beter, zorg dat je wat unieks hebt, zorg dat er over je caches wordt gesproken in de super positieve sfeer. Echt, dat gebeurt. Er zijn caches die gepromoot worden als je eens met een aantal cachers in gesprek komt. Heb je die al gedaan? Ben je daar al geweest? Super zus en super zo.

 

Ome Kruimel heeft geproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geoshit, geoprut, geokliko, geoflut, geobrak, geofluim, geokots, geobuikloop, geodrab, enz enz.

 

Alhoewel geokliko ook best gebruikt kan worden voor "kan in de geokliko = kan wat mij betreft gearchiveerd worden"

 

Goed, zullen we er gewoon mee ophouden? Wat is nu kwaliteit? Dat is toch werkelijk voor iedereen verschillend? Voor de 1000ste maal. Wat de een niet lust, vreet de ander zich de schompes in.

 

Daarom zijn er nog steeds zoveel verschillende cachetypes en van alle types verschijnen er nog steeds genoeg en er zijn nog steeds ruim 5000 caches volledig actief. Er komen dagelijks nieuwe bij. Er is nog steeds genoeg voor iedereen.

Bekijk de logjes, bekijk de listing, zoek de beschikbare coördinaten eens op in Google Earth en met die drie gegevens kun je je al een behoorlijk beeld vormen van een cache. De ene cache is leuk, de andere is minder leuk en ja, er is ook kaf onder het koren.

 

Alle caches per persoon gaan beoordelen en stempeltjes opdrukken is toch werkelijk geen doen? Degene die zo kieskeurig is, moet zich maar eens achter de oren krabben of geocaching überhaupt wel datgene is wat hij zou willen doen en zou willen blijven doen.

 

Ben je teleurgesteld in het aantal leuke caches? Geef het goede voorbeeld en zorg dat je zelf supercaches hebt. Ik review ze wel en als "alles" volledig is dan komen ze online.

 

Wat mij betreft, weg met de Geo D'or en weg met de Geo D'eur en alle andere varianten. Ga gewoon cachen en geniet van de leuke caches en maak er genieten van bij de minder leuke caches en anders gewoon stoppen met de hobby en wat anders gaan doen.

 

Bijna iedereen zit te drammen over "al de regels" en blijkbaar wil eigenlijk ook bijna iedereen nog wel veeeel meer regels. regels, regels, regels. Wat is dit nu toch allemaal voor gezemel? En het onvriendelijke "gezemel" is niet specifiek bedoeld voor de topic starter maar voor iedereen die er zo over denkt en voor iedereen die in de 100den topics die maar weer over al de geocaches gaan, bedoeld.

 

OK, dan zijn er newbies die graag caches willen leggen, maar nog niet precies weten hoe. OK dan zijn er oldies die graag caches willen leggen maar over weinig creativiteit beschikken. So What? We zijn niet allemaal gelijk. Als ik naar mijn eerste caches kijk die ik gelegd heb, krijg ik een rood hoofd van schaamte van zoveel knulligheid in een cache. Ik heb caches van me in de functie van reviewer zelfs volledig weer weten terug te trekken om me maar niet hoeven te schamen. En wat was ik toentertijd trots op die shit.

 

Voor iedere kankeraar over de kwaliteit van caches: Doe het dan zelf beter, zorg dat je wat unieks hebt, zorg dat er over je caches wordt gesproken in de super positieve sfeer. Echt, dat gebeurt. Er zijn caches die gepromoot worden als je eens met een aantal cachers in gesprek komt. Heb je die al gedaan? Ben je daar al geweest? Super zus en super zo.

 

Ome Kruimel heeft geproken.

 

 

Nou nou is dat nodig????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedere kankeraar over de kwaliteit van caches:

 

Nou nou is dat nodig????

 

Waarom niet? Het is een normaal Nederlands woord dat in ieder fatsoenlijk woordenboek voorkomt. Dat is ook meestal een probleem bij lezen. Men valt over een "harde" woord, maar reageert totaal niet op de bedoelde inhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geoshit, geoprut, geokliko, geoflut, geobrak, geofluim, geokots, geobuikloop, geodrab, enz enz.

 

Alhoewel geokliko ook best gebruikt kan worden voor "kan in de geokliko = kan wat mij betreft gearchiveerd worden"

 

Goed, zullen we er gewoon mee ophouden? Wat is nu kwaliteit? Dat is toch werkelijk voor iedereen verschillend? Voor de 1000ste maal. Wat de een niet lust, vreet de ander zich de schompes in.

 

Daarom zijn er nog steeds zoveel verschillende cachetypes en van alle types verschijnen er nog steeds genoeg en er zijn nog steeds ruim 5000 caches volledig actief. Er komen dagelijks nieuwe bij. Er is nog steeds genoeg voor iedereen.

Bekijk de logjes, bekijk de listing, zoek de beschikbare coördinaten eens op in Google Earth en met die drie gegevens kun je je al een behoorlijk beeld vormen van een cache. De ene cache is leuk, de andere is minder leuk en ja, er is ook kaf onder het koren.

 

Alle caches per persoon gaan beoordelen en stempeltjes opdrukken is toch werkelijk geen doen? Degene die zo kieskeurig is, moet zich maar eens achter de oren krabben of geocaching überhaupt wel datgene is wat hij zou willen doen en zou willen blijven doen.

 

Ben je teleurgesteld in het aantal leuke caches? Geef het goede voorbeeld en zorg dat je zelf supercaches hebt. Ik review ze wel en als "alles" volledig is dan komen ze online.

 

Wat mij betreft, weg met de Geo D'or en weg met de Geo D'eur en alle andere varianten. Ga gewoon cachen en geniet van de leuke caches en maak er genieten van bij de minder leuke caches en anders gewoon stoppen met de hobby en wat anders gaan doen.

 

Bijna iedereen zit te drammen over "al de regels" en blijkbaar wil eigenlijk ook bijna iedereen nog wel veeeel meer regels. regels, regels, regels. Wat is dit nu toch allemaal voor gezemel? En het onvriendelijke "gezemel" is niet specifiek bedoeld voor de topic starter maar voor iedereen die er zo over denkt en voor iedereen die in de 100den topics die maar weer over al de geocaches gaan, bedoeld.

 

OK, dan zijn er newbies die graag caches willen leggen, maar nog niet precies weten hoe. OK dan zijn er oldies die graag caches willen leggen maar over weinig creativiteit beschikken. So What? We zijn niet allemaal gelijk. Als ik naar mijn eerste caches kijk die ik gelegd heb, krijg ik een rood hoofd van schaamte van zoveel knulligheid in een cache. Ik heb caches van me in de functie van reviewer zelfs volledig weer weten terug te trekken om me maar niet hoeven te schamen. En wat was ik toentertijd trots op die shit.

 

Voor iedere kankeraar over de kwaliteit van caches: Doe het dan zelf beter, zorg dat je wat unieks hebt, zorg dat er over je caches wordt gesproken in de super positieve sfeer. Echt, dat gebeurt. Er zijn caches die gepromoot worden als je eens met een aantal cachers in gesprek komt. Heb je die al gedaan? Ben je daar al geweest? Super zus en super zo.

 

Ome Kruimel heeft geproken.

Het is duidelijk, Kruimel en alle mensen die niet zitten te wachten op nog meer regels en van dat meer (waaronder ik zelf) komen niet in aanmerking voor Balkenende 5

 

Ik stel voor om JP and Andre rouvoet toe te voegen aan onze club voor de introductie van nog meer regels :)

 

mensen wat is er nu mooier dan lekker buiten lopen en zelf bepalen of iets mooi is of niet, tref je een waardeloze cache. jammer dan, weer een ervaring rijker. Wil geen oppakkers doen, doe die dan vooral niet. maar ga niet zeuren over systeempjes of dingen die mensen gaat vragen er een label aan te hangen.

 

Niet iedereen is creatief en can een super route/cache of wat dan ook maken. Iedereen doet het voor zijn/haar plezier. bv niet iedereen vindt puzzelcaches leuk. mijn getal_systemen in de lopikerwaard zijn voor veel mensen leuk om te doen. Op het afgelopen GME heb ik een aantal mensen gehoord die er mee bezig waren maar nog niet alle puzzels hadden opgelost, ze hadden er plezier aan en gaan met alle oplossingen in de hand de polder rond...... Dat vindt ik leuk om te horen.

Ook zijn er mensen die er niets aan vinden en dat ook zeggen/vertellen, dat mag ook. Vindt ik ook eerlijk en ik leer ervan wat mensen evt wel en niet willen.

In iedergeval spreken mensen over mijn caches en over de caches die wij als polderboeren in de Lopikerwaard leggen.. Dat is leuker dan wat dan ook rondom het geocachen....

 

Dus, open GSAK, of wat je ook heb. Zoek de caches in de regio die je nog niet hebt en ga aan de slag. De 1 wel mooi de andere spuug lelijk, wat maakt het uit je bent buiten, je hebt plezier en je ziet nog eens wat......

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is duidelijk, Kruimel en alle mensen die niet zitten te wachten op nog meer regels en van dat meer (waaronder ik zelf) komen niet in aanmerking voor Balkenende 5

 

Och.... die JP is zo gek nog niet:

krant.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Het is duidelijk, Kruimel en alle mensen die niet zitten te wachten op nog meer regels en van dat meer (waaronder ik zelf) komen niet in aanmerking voor Balkenende 5

 

Och.... die JP is zo gek nog niet:

krant.gif

 

 

lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is duidelijk, Kruimel en alle mensen die niet zitten te wachten op nog meer regels en van dat meer (waaronder ik zelf) komen niet in aanmerking voor Balkenende 5

 

Och.... die JP is zo gek nog niet:

krant.gif

 

 

lol

Daar gaat het om,,,,, Normen en waarden!!! De hoeksteen van onze samenleving :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...