BBosman Geplaatst 21 april 2008 Geplaatst 21 april 2008 Eerst even een PDFje van maken. Kan ik nu niet dus even geduld. Okidoki, de PDF is hier te vinden. Erg nuttig. Na het bekijken van die PDF weet ik gelijk hoe ik een mystery waar ik al een tijdje mee zit op moet lossen.
LTeunis Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Eerst even een PDFje van maken. Kan ik nu niet dus even geduld. Okidoki, de PDF is hier te vinden. Erg nuttig. Na het bekijken van die PDF weet ik gelijk hoe ik een mystery waar ik al een tijdje mee zit op moet lossen. Kijk, en dat is nu net niet de bedoeling he Deze kaartjes zijn bedoeld voor IN het veld.
Powk Geplaatst 18 december 2009 Geplaatst 18 december 2009 Zijn daarom de pdfjes weg ? Nee hoor, bezoek de site van LTeunis maar eens.
Waldio Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Zijn daarom de pdfjes weg ? Nee hoor, bezoek de site van LTeunis maar eens. Maar die van mzle is er niet meer
handleiding Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Zijn daarom de pdfjes weg ? Nee hoor, bezoek de site van LTeunis maar eens. Maar die van mzle is er niet meer Thx her kan ik wat mee moet nu alleen nog een visitekaartjes mapje halen om ze in te stoppen, eerst 2 zijdig maken en lamineren uiteraard
Ellino Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Wij hebben soortgelijke, gelamineerde kaarten gemaakt met daarop Letterwaarden, Encryptie en verklaring van romeinse cijfers. Wij laten ze sinds kort achter in caches.
Powk Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info.
handleiding Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info. een beetje printable versie van die kaart op die website zou niet misstaan, dan heeft iedereen er wat aan
Powk Geplaatst 19 december 2009 Geplaatst 19 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info. een beetje printable versie van die kaart op die website zou niet misstaan, dan heeft iedereen er wat aan Blijkbaar staat er alleen nog een thumbnail op de site. Even op mijn computer gezocht en daar vond ik een betere kwaliteit. Heb het plaatje hier maar geupload.
handleiding Geplaatst 20 december 2009 Geplaatst 20 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info. een beetje printable versie van die kaart op die website zou niet misstaan, dan heeft iedereen er wat aan Blijkbaar staat er alleen nog een thumbnail op de site. Even op mijn computer gezocht en daar vond ik een betere kwaliteit. Heb het plaatje hier maar geupload. Meesterlijk, thx. Meteen bewerken en insealen van de week, even een mapje kopen om visitkaartjes in te bewaren altijd makkelijk in de cacherugzak POWK bedankt
Team Professor X Geplaatst 20 december 2009 Geplaatst 20 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info. een beetje printable versie van die kaart op die website zou niet misstaan, dan heeft iedereen er wat aan Blijkbaar staat er alleen nog een thumbnail op de site. Even op mijn computer gezocht en daar vond ik een betere kwaliteit. Heb het plaatje hier maar geupload. Mooie aanvulling op de "bestaande" kaartjes .
handleiding Geplaatst 27 december 2009 Geplaatst 27 december 2009 Op de blogsite van JeeSee staat ook heel wat interessante info. een beetje printable versie van die kaart op die website zou niet misstaan, dan heeft iedereen er wat aan Blijkbaar staat er alleen nog een thumbnail op de site. Even op mijn computer gezocht en daar vond ik een betere kwaliteit. Heb het plaatje hier maar geupload. Mooie aanvulling op de "bestaande" kaartjes . is er nog meer dan???
Aanbevolen berichten