Spring naar bijdragen

Leuke multi voor kinderen met veel opdrachten/waypoints gezocht tussen


Aanbevolen berichten

Goedendag!

 

Omdat wij onze newbievrienden in Etten-Leur willen laten zien hoe onze GPS werkt (en we het gewoon gezellig vinden om hun weer eens te zien) zoeken we een leuke multi met veel opdrachten/vragen/waypoints, max 5 km liefst in wat bosrijk gebied tussen de Haarlemmermeer en Etten-Leur in.

 

Wie heeft een tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk is ook Drijfsijsje

Alleen is deze niet echt bij jou in de buurt, mischien iets voor later.

Wat ik ook kan aanraden zijn caches in de duinen. Ik heb 2 meiden van 4 en 6 en die wandelen vrolijk mee, alleen tijdens de GME2008 hadden ze er wat moeite mee op het end. De traditional werd van de verkeerde kant benaderd, ruim 7 km gelopen maar daarna wel de kindercache gedaan [:thumbup:]

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens naar GCNQ8V Boeverijen. Zeker in de buurt van Etten Leur (Breda). Toen wij hier een stel vrienden met kids lieten ontdekken wat geocachen is, zei mijn dochter: "Tja mam, nu denken ze straks dat elke cache zo leuk is!" Maar hij is echt heel erg de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag!

 

Omdat wij onze newbievrienden in Etten-Leur willen laten zien hoe onze GPS werkt (en we het gewoon gezellig vinden om hun weer eens te zien) zoeken we een leuke multi met veel opdrachten/vragen/waypoints, max 5 km liefst in wat bosrijk gebied tussen de Haarlemmermeer en Etten-Leur in.

 

Wie heeft een tip?

 

Misschien wat buiten het genoemde gebied, maar in Waalwijk ligt een route die zeker aan al je wensen voldoet en met de welluidende naam "Kindvriendelijk": GC113WQ !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke kindercaches in de buurt van Etten-Leur:

 

GC10QH0 Trippel naar het kinderboek (Breda)

GCNQ8V Boeverijen (met een heel leuk speelbos) (Breda, Mastbos)

GC16CG9 Er was eens, ontzettend leuke multi, echt een aanrader voor de kinderen (Roosendaal)

GC15PTG De Heksen van het scahduwwoud (Bergen op Zoom)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze meteen ge-Bookmarked zie hier

Ik weet niet of jullie dit meteen zo kunnen zien :) of mischien wel kunnen aanvullen.

Dan moet je ook even het vinkje aanzetten bij:

'I want to share this list with others'

 

Hallo,

 

Bedankt, ik heb dat vinkje aangezet en de 2de uit.

 

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...