Spring naar bijdragen

etrex vista hcx


team czn

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Is het mogelijk om met de etrex vista hcx te projecteren en is het een goede keus om met dit apparaat te geocachen?

Ja, en ja. :crybaby:

 

Ik heb zelf niet een Vista Hcx, maar van de Vista Hcx is bekend dat hij een goede ontvangst heeft en zeker kan projecteren. Daarnaast heeft ie een kleurenscherm, kan hij kaarten laden en heeft-ie een uitbreidbaar geheugen.

 

Bovendien nog een geïntegreerde luchtdruksensor en elektronisch kompas. Al met al een prima apparaat om mee te geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het mogelijk om met de etrex vista hcx te projecteren en is het een goede keus om met dit apparaat te geocachen?

 

Ja zeker, een hele goede Ik heb zelf de Garmin Etrex Vista, oudere variant Die werkt super met Geocaching. Dus dan zal deze nieuwe wel nog beter zijn :thumbup: en projecteren kan met de Etrex vista HCX

Kijk maar naar deze Handleiding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Blauwvinger heeft een Etrex Vista Hcx en kan daar mee projecteren.

Ja, het is een goed apparaat om mee te geocachen. Al zullen er genoeg zijn die zijn/haar GPS vééél beter vinden.

 

De Vista Hcx is bovendien niet duur als je 'm in de USA besteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Blauwvinger heeft een Etrex Vista Hcx en kan daar mee projecteren.

Ja, het is een goed apparaat om mee te geocachen. Al zullen er genoeg zijn die zijn/haar GPS vééél beter vinden.

 

De Vista Hcx is bovendien niet duur als je 'm in de USA besteld.

 

vergeet, transport niet he :thumbup:

 

Iedereen heeft trouwens een mening over zijn gps :huh: zelf ik heb een oudere model genomen,

omdat ik natuurlijk nieuw ben in het Geocaching wereld, dus eerst klein beginnen :blink: en later neem ik een betere Gps.

 

Succes met je Keuze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vergeet, transport niet he :thumbup:

EUR 170 incl. transport, komt waarschijnlijk nog 10 of 15 euro bij voor de invoer (douane geloofde de pakbon van 40 dollar niet :blink: )

 

okey, dat is wel voordeliger, heb je een linkje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vergeet, transport niet he :thumbup:

EUR 170 incl. transport, komt waarschijnlijk nog 10 of 15 euro bij voor de invoer (douane geloofde de pakbon van 40 dollar niet :blink: )

 

Voor hetzelfde geld wordt het bedrag dan nog hoger. Ik kreeg eens een half jaar na dato een navordering en het bedrag was gebaseerd op de prijs die men er in Nederland voor moest betalen :huh:

ook heb ik al eens 40 euro aan de douane moeten neertellen voor iets dat een waarde van 100 dollar (jawel 100 dollar, geen 100 euro) had en het was een gift. En werkelijk, het was ook een kado. ik wist niet eens dat ik het kreeg maar de bezorger wilde het me alleen geven als ik gelijk 40 euro betaalde. Het pakketje was geopend door de douane. 100 dollar aan geocoins gratis gekregen en 40 euro aan de douane moeten betalen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier een Etrex Vista HCx. En dat was voor de eerste GPS dus vergelijking hebben we amper. Projecteren gaat heel goed en is super makkelijk met de beschikbare functies. Goed om te cachen? Jazeker, bereik is bijna altijd goed.

 

Bestellen in Amerika kan een hoop voordeel opleveren (zeker met de huidige dollar koers :thumbup: ). Houd alleen rekening met het risico van de naheffing en eventuele garantie aanspraken. Maar volgens mij is het zelfs dan nog steeds goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...