novw Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 (bewerkt) Is er toevallig per ongeluk iemand in de buurt van Almere die mij een gunst zou kunnen verlenen ? Ik heb een cache op deze coördinaten verstopt, volgens Google ligt ie ook inderdaad bij mij in de achtertuin, maar ik wil graag zeker weten of tie klopt voor ik een verkeerde cache lokatie indien ? <knip> N xx°xx'x E y°yy'y Dan, report nieuwe cache, Engels of Nederlands bij het verzoek zelf ? Word de cache in NL beoordeeld of in de VS ? Dank dank dank dank ! 31 maart 2008 bewerkt door novw
ET4FR & CO Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 Ik zou de foto en de coordinaten als ik jou was maar snel weg halen anders heb je dat er al cacher's gaan zoeken voordat de cache online is
belbor Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 Ik zou de foto en de coordinaten als ik jou was maar snel weg halen anders heb je dat er al cacher's gaan zoeken voordat de cache online is Idd, ik denk dat je dit op een andere manier moet laten controleren...
Lepman Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 GeoAlmere zit waarschijnlijk al op z'n fiets...
langzaam Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 GeoAlmere zit waarschijnlijk al op z'n fiets... 1 april
langzaam Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 FTF Wel een kopie van je logboekje bijsluiten hoor. Of was je soms proefloper
tsaar Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 GeoAlmere zit waarschijnlijk al op z'n fiets... 1 april dacht dat 1 april pas overmorgen is
langzaam Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 GeoAlmere zit waarschijnlijk al op z'n fiets... 1 april dacht dat 1 april pas overmorgen is Oeps, dan snapte ik het verkeerde mopje
BigFurryMonster Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 Wat precies wil je gecontroleerd hebben? Of die coordinaten ingetypt op mijn GPS me ook naar (om?) jouw tuin leiden?
novw Geplaatst 30 maart 2008 Auteur Geplaatst 30 maart 2008 (bewerkt) Wat precies wil je gecontroleerd hebben? Of die coordinaten ingetypt op mijn GPS me ook naar (om?) jouw tuin leiden? jup. en daarna haal ik de foto en de coordinaten weer weg. De box ligt er, maar is leeg ! Koffie op verzoek Probleem is (heel kort uitgelegd) dat ik een PDA met ingebouwde GPS heb, en die wil nog wel eens heen en weer springen tussen series coördinaten. Ik doe de 1e liever goed, dan dat ik meteen weer moet corrigeren. 30 maart 2008 bewerkt door novw
novw Geplaatst 31 maart 2008 Auteur Geplaatst 31 maart 2008 enfin. Ik heb 'm aangemeld met de best mogelijke coördinaten, als muziekwijk1: glenn miller. Samen met muziekwijk2: top40 trouwens...
Beukenootje Geplaatst 31 maart 2008 Geplaatst 31 maart 2008 mooi! Ehh...waar stond die foto ook alweer?
Track_leader Geplaatst 31 maart 2008 Geplaatst 31 maart 2008 GeoAlmere zit waarschijnlijk al op z'n fiets... 1 april FTF GEOALMERE spot dan zijn FIRST DUTCH NOT PLACED cache :)
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 april 2008 Geplaatst 1 april 2008 Als je zelf coörds gemeten hebt en die wil je onafhankelijk verifieëren dan kan je 1. google earth gebruiken 2. op de digitale topo kaarten van nederland uitmeten 3. via de luchtfoto's van 'vliegen boven nederland'. Die zijn voldoende nauwkeurig gecalibreerd.
Aanbevolen berichten