belbor Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Beste Ik zie dat er vandaag, 6 maart 2008, 5064 caches zijn. Kan iemand mij vertellen, of dit alle caches zijn, dus inclusief de gearchiveerde caches? Of zijn dit de caches die daadwerkelijk online zijn? Is het mogelijk om bijvoorbeeld de 5000ste cache te bepalen die online is gekomen? Want volgens mij kan je niet op de WP-naam zoeken. Deze komen volgens mij niet op volgorde online... toch? Dank voor reactie. Frans (belbor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Actieve caches + tijdelijk off line. Gearchiveerde caches zitten er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 (bewerkt) En daardoor is de 5000-ste cache die je ziet ook niet de 5000-ste die online is gekomen. Wat wel een beetje helpt zijn de grafieken van geocaching.nl, dan kun je in ieder geval zien in welke maand de 5000-ste cache online is gekomen. En dat is... mei 2007. Waarschijnlijk vroeg in de maand. Grote kans dat het een van de rondje Bernheze caches is. Nu zijn er volgens de .nl statistieken in totaal (dus inclusief de gearchiveerde) 6945 caches gepubliceerd. 6 maart 2008 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Lekker belangrijk, wat nou de 5000e cache was die online kwam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 Lekker belangrijk, wat nou de 5000e cache was die online kwam Om te loggen als 5000ste found . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
belbor Geplaatst 6 maart 2008 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2008 GWL, xaa en SS (via mail) dank voor jullie reactie. Idd, niet voor iedereen belangrijk. Ik heb deze info nodig. Dus... men merkt het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 GWL, xaa en SS (via mail) dank voor jullie reactie. Idd, niet voor iedereen belangrijk. Ik heb deze info nodig. Dus... men merkt het wel... Oooooo, okee, er gaat een lichtje bij me branden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 ... ... Edit Delete GC12PJ4 2007-05-08 EKP 1 - Willie Wortel ... ... Ik stem voor deze als 5000e! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 6 maart 2008 Share Geplaatst 6 maart 2008 (bewerkt) In Xaa's lijstje van 4975 tot 5025 is dit ongeveer de middelste Edit Delete GC12E90 2007-05-08 De Grenspaal Vond ik eigenlijk wel iets hebben. Een mijlpaal was het in elk geval! 6 maart 2008 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden