Goedweerloper Geplaatst 26 februari 2008 Geplaatst 26 februari 2008 Misschien een beetje domme of overbodige vraag, maar wie heeft het mail adres van die Ranger Fox? Er staat geen kopje "contact" of zo op z'n statbanner pagina en via de geocaching.com contact kun je er geen bestandje aan hangen.
ZaNaBoZa Geplaatst 26 februari 2008 Geplaatst 26 februari 2008 (bewerkt) Misschien een beetje domme of overbodige vraag, maar wie heeft het mail adres van die Ranger Fox? Er staat geen kopje "contact" of zo op z'n statbanner pagina en via de geocaching.com contact kun je er geen bestandje aan hangen. Bij het gc.com profiel van Ranger Fox staat zijn mailadres vermeld, waar je dan een bestand aan kunt hangen. 26 februari 2008 bewerkt door zanaboza
GeSi Geplaatst 26 februari 2008 Geplaatst 26 februari 2008 Misschien een beetje domme of overbodige vraag, maar wie heeft het mail adres van die Ranger Fox? Er staat geen kopje "contact" of zo op z'n statbanner pagina en via de geocaching.com contact kun je er geen bestandje aan hangen. PM gestuurd
Goedweerloper Geplaatst 26 februari 2008 Geplaatst 26 februari 2008 (bewerkt) Allebei bedankt voor het antwoord. EDIT: een snelle reactie van Rangerfox... en het werkt. Nu nog inschrijven voor die geocoin race! 26 februari 2008 bewerkt door Goedweerloper
De Beltjes Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 Lekker dan.....de tekst blijft dus links in de background staan Hoe krijg ik die nu weer aan de rechterkant???????
de Roode Lantaarn Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 Lekker dan.....de tekst blijft dus links in de background staan Hoe krijg ik die nu weer aan de rechterkant??????? Onderaan de pagina bij het background deel kun je de positie van de tekst en logo uitlijnen. Life can be so simple.
De Beltjes Geplaatst 29 februari 2008 Geplaatst 29 februari 2008 Lekker dan.....de tekst blijft dus links in de background staan Hoe krijg ik die nu weer aan de rechterkant??????? Onderaan de pagina bij het background deel kun je de positie van de tekst en logo uitlijnen. Life can be so simple. Nou gaan we dat maar eens proberen....mss dat het me nog gaat lukken
De Beltjes Geplaatst 29 februari 2008 Geplaatst 29 februari 2008 we zien de banner wel in my profile, maar niet in dit forum. Wat doen we fout?
GeSi Geplaatst 29 februari 2008 Geplaatst 29 februari 2008 we zien de banner wel in my profile, maar niet in dit forum. Wat doen we fout? Je moet de banner zowel op de geocaching.copm site (je profiel) maken, als bij geocaching.nl (forum) Op de nl site bij instellingen, handtekening.
De Beltjes Geplaatst 29 februari 2008 Geplaatst 29 februari 2008 we zien de banner wel in my profile, maar niet in dit forum. Wat doen we fout? Bedankt, gaan we dat even proberen@
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden