*BaJo* Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Zit ik net even in de google kaart te snuffen voor de volgende caches, kom ik het volgende tegen: http://www.geocaching.com/seek/gmnearest.a...;zm=16&mt=k Heeft iemand een idee wat het zou kunen wezen!??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pfotzsche Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk het gevolg van het HHE2007 event. 12 februari 2008 bewerkt door Pfotzsche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Helmpies Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Ik ben naar aanleiding van jouw linkje eens gaan kijken, en er loopt warempel een Multi die hierover gaat. Zie GC13WRJ: Verbergen #3: Moeder aarde Als je er meer van wilt weten, moet je deze misschien eens gaan lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Het is een kunstwerk staat in de cachebeschrijving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Dat heet LANDART. Is zelfs een cache naar vernoemd in Den Bosch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Midden boven op het plaatje zie je "Het Zwarte Gat". Hint: Zoek verder bij Bermuda Triangle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Ik ben naar aanleiding van jouw linkje eens gaan kijken, en er loopt warempel een Multi die hierover gaat. Zie GC13WRJ: Verbergen #3: Moeder aarde Als je er meer van wilt weten, moet je deze misschien eens gaan lopen? Er lopen zelfs twee multi's over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 12 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2008 Het ding heet dus: Het gezicht van moeder aarde! als ik de cache goed begrijp (daarbij wil ik dan wel even vermelden dat ze niet moeders mooiste is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 12 februari 2008 Share Geplaatst 12 februari 2008 Het ding heet dus: Het gezicht van moeder aarde! als ik de cache goed begrijp (daarbij wil ik dan wel even vermelden dat ze niet moeders mooiste is) Inderdaad. Dat heb ik toch wel eens beter zien doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pfotzsche Geplaatst 14 februari 2008 Share Geplaatst 14 februari 2008 Zit ik vanavond al zappend landroof te kijken op ned 2 vpro over het plaatsen van een 380kV lijn in natuur gebied. Zie ik in een flitz hetzelfde beeld voorbij komen. Moet niet gekker worden. Morgen even cheken in uitzending gemist. Het beeld was een aantal minuten voor het eind te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 14 februari 2008 Share Geplaatst 14 februari 2008 Het ding heet dus: Het gezicht van moeder aarde! als ik de cache goed begrijp (daarbij wil ik dan wel even vermelden dat ze niet moeders mooiste is) Nou, het kunstwerk heet "Moeder Aarde". Het is ook niet een gezicht, maar een compleet lichaam. Je moet dan wel (bijvoorbeeld in Google Earth) het beeld draaien zodat het zuid-oosten naar boven staat. In Wikipedia kun je er wat meer over lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 14 februari 2008 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2008 owww, nu zie ik het Je moet hem ondersteboven draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 14 februari 2008 Share Geplaatst 14 februari 2008 owww, nu zie ik het Je moet hem ondersteboven draaien ik had geen zin om GE te openen en heb mijn laptop ondersteboven gehouden hahah dus dat gat is z'n gat haha (tjonge ik ben melig aan het worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden