Spring naar bijdragen

Twee talige beschrijving van caches


Reintje de Vos †

Aanbevolen berichten

Al eerder is in dit forum de discussie gevoerd over het beschrijven van de cache in twee talen. Ik wil de discussie niet heropenen, maar stellen dat ik graag nederlands en engels zou zien. Ik vind het echter nogal onhandig dat ik bij het lezen en afdrukken van de cache beschrijving twee talen zie. Een optie is nederlands en engels door elkaar. De andere is eerst de ene en dan de andere. Ik geef de voorkeur aan de laatste, maar liever zie ik alleen het nederlands.

Na het maken van "Het hoogtepunt" heb ik zitten denken aan een oplossing waar de jongens en meisjes van ".com" niets voor hoeven te doen. Die hebben slechts belangstelling voor het engels vrees ik. Ik heb daarom een web applicatie gemaakt die, op basis van twee talen beschrijving, een pagina genereert die kan schakelen tussen engels en nederlands. Ik heb het resultaat op mijn website geplaatst.

Ik zou een ieder willen vragen om eens te kijken of het jullie lukt om het nederlands en het engels te zien en of dit een aardige optie is. Ik werk met een Mac, en bij mij werkt het prima. Omdat het gebruik afhangt van je configuratie wil ik graag wat in het openbaar testen, voordat ik het op de officiele pagina ga gebruiken. Reacties kunnen in dit forum worden gegeven.

 

Voor de liefhebbers: De eerder genoemde pagina bevat voornamelijk JavaScript. Dit script is gegenereerd met behulp van een PHP script wat hier staat. Je kunt het gebruik zelf proberen door de gegenereerde bron code op te slaan en in de browser te laden. Ook reacties hierop zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is op zich een leuk idee, maar...

 

Mijn programma GarTrax is standaard zodanig geconfigureerd dat het bij het downloaden van een cache pagina alle scripts verwijdert. Dit om de hoeveelheid data te beperken bij mobiel gebruik. Een cache beschrijving op deze manier zal dus ook spoorloos verdwijnen :beerchug:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mozilla 1.1 onder Linux werkt ook prima.

 

Helaas is het echter niet mogelijk om schript tags in je cache omschrijving te zetten.

Ik wilde laatst een auto-refresh van het plaatje op de pagina van een webcam cache plaatsen.

Ik kreeg bij het submitten echter de vriendelijke mededeling dat er scripts in mijn HTML zaten en

dat dat niet toegestaan is..... :beerchug:

 

Ik ben het echter wel met je eens dat het overzichtelijker is om 1 taal te hebben ipv 2

 

Dennis

Team Energy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...