Spring naar bijdragen

Editveld verdwijnt met Firefox


LTeunis

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoi "L"

 

Het witte veld waar? Ik heb al jaren geen IE meer op mijn PC's geïnstalleerd staan en gebruik dus niets anders dan FF. Ik mis nergens wat, of het moet de inhoud van mijn portemonnee zijn.

 

 

 

Duurde wat langer want moest IE weer opstarten :-)

 

 

het witte edit veld waar ik deze tekst nu intyp.

 

 

In FF is het veld voor een fractie van een seconde zichtbaar en dan verdwijnt hij en staan de + en - knoppen gelijk onder de editknoppenbalk. Geen inputveld te bekennen.

 

 

 

Misschien iets gewijzigd? Ik niet, tenminste voorzover ik weet.

 

 

NB. Fast reply werkt wel in FF

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in de Instellingen, bij de foruminstellingen. Ik denk dat je de Rich Text editor gebruikt. Zet hem eens op de Standaard editor.

Vermoedelijk is je probleem dan over.

 

Waar het van komt? Ik weet het niet. Maar in ieder geval is het een lokaal probleem. We hebben er op het werk ook last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in de Instellingen, bij de foruminstellingen. Ik denk dat je de Rich Text editor gebruikt. Zet hem eens op de Standaard editor.

Vermoedelijk is je probleem dan over.

 

Waar het van komt? Ik weet het niet. Maar in ieder geval is het een lokaal probleem. We hebben er op het werk ook last van.

 

Onder FF / linux werkt het wel maar wellicht heb je zaken draaien als adblock Noscript (adons voor ff) of greasemonkey die ergens iets stuk maakt..

 

Open anders de Error Console eens (even de history cleanen) en post wat daar aangegeven word

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in de Instellingen, bij de foruminstellingen. Ik denk dat je de Rich Text editor gebruikt. Zet hem eens op de Standaard editor.

Vermoedelijk is je probleem dan over.

 

Waar het van komt? Ik weet het niet. Maar in ieder geval is het een lokaal probleem. We hebben er op het werk ook last van.

 

Onder FF / linux werkt het wel maar wellicht heb je zaken draaien als adblock Noscript (adons voor ff) of greasemonkey die ergens iets stuk maakt..

 

Open anders de Error Console eens (even de history cleanen) en post wat daar aangegeven word

 

En dat is het! Bedankt, hier heb ik dus niet aan gedacht. Stond al een tijdje aan zonder problemen, er zal wel iets gewijzigd zijn in de blocked list.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens in de Instellingen, bij de foruminstellingen. Ik denk dat je de Rich Text editor gebruikt. Zet hem eens op de Standaard editor.

Vermoedelijk is je probleem dan over.

 

Waar het van komt? Ik weet het niet. Maar in ieder geval is het een lokaal probleem. We hebben er op het werk ook last van.

 

Onder FF / linux werkt het wel maar wellicht heb je zaken draaien als adblock Noscript (adons voor ff) of greasemonkey die ergens iets stuk maakt..

 

Open anders de Error Console eens (even de history cleanen) en post wat daar aangegeven word

 

En dat is het! Bedankt, hier heb ik dus niet aan gedacht. Stond al een tijdje aan zonder problemen, er zal wel iets gewijzigd zijn in de blocked list.

 

 

ik heb hetzelfde eens aan de hand gehad.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...