Vasc0 Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 (bewerkt) Zijn er hier in Nederland ook Premium member caches? 23 januari 2008 bewerkt door Vasc0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Zijn er hier in Nederland ook Premium menber caches? 15 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 23 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2008 Zijn er hier in Nederland ook Premium menber caches? 15 Zitten ze ook in de prvincie Zui-Holland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Jazeker, alleen niet zo heel erg veel. Bijvoorbeeld: * GC116FZ, 't Ouwelputje * GC10BKB, De vuurtoren van Delfzijl * GC13EQW, Rondje kerken, mijn favoriet * GC10AFA, De vuurtoren van Watum Zo zullen er ongetwijfeld nog meer zijn. Misschien iets voor een openbare bookmark? Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 23 januari 2008 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2008 (bewerkt) Ik dacht dat deze caches weergegeven werden met een rood pictrogram. 23 januari 2008 bewerkt door Vasc0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 (bewerkt) Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin. 23 januari 2008 bewerkt door Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjitte Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin. Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 (bewerkt) Zitten ze ook in de prvincie Zui-Holland? Jazeker, alleen niet zo heel erg veel. Wel grappig dat het lijkt of je op de vraag reageert met PM-caches uit Groningen 23 januari 2008 bewerkt door TuuronTour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 23 januari 2008 Share Geplaatst 23 januari 2008 Ook grappig is dat één van de Members-only caches een Hitchhiker is .... Kunnen niet-members wel members-only caches loggen als ze de cache (bij toeval) vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Daar is een omweggetje voor.. kan het alleen niet zo snel meer vinden... Enige nadeel ervan is dat je hem wel loggen kan, maar naderhand jij je log niet meer terug kan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Griezel Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 re: Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin. --------------- Ik heb al eens eerder geprobeerd deze caches op te sporen, ik begrijp nu dat je ze met een speciaal icoon zou moeten kunnen zien. Echter, ik zie deze icoontjes niet op de NL kaarten staan, ik zie alleen de gele, blauwe enz.. stipjes staan. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ze alsnog kan zien (ik ben premium member). Of heeft iemand misschien een compleet lijstje met GC-codes ? Alvast hartelijk dank, GG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 re: Nee, zwart/wit icoontje dacht ik, want zo zie ik het. zwartomlijnde witte box met zwarte torso erin.--------------- Ik heb al eens eerder geprobeerd deze caches op te sporen, ik begrijp nu dat je ze met een speciaal icoon zou moeten kunnen zien. Echter, ik zie deze icoontjes niet op de NL kaarten staan, ik zie alleen de gele, blauwe enz.. stipjes staan. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ze alsnog kan zien (ik ben premium member). Of heeft iemand misschien een compleet lijstje met GC-codes ? Alvast hartelijk dank, GG Dat icoontje zie je niet op de kaart, maar in de lijst met caches. Je kunt ook een PQ voor GSAK aanmaken met alleen MO-caches. Wordt wel een klein PQtje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mennokkio Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Heb er een bookmark van gemaakt Bookmark Premium Caches Mochten er nieuwe komen laat het weten, dan voeg ik ze toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Kunnen niet-members wel members-only caches loggen als ze de cache (bij toeval) vinden? In principe niet omdat het juist de bedoeling is dat een niet premiummember ze niet eens ziet. Een premiummemberonlycachepagina is alleen zichtbaar als je als premiummember ingelogd bent Het is niet voor niets premiummemberonly.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 24 januari 2008 Share Geplaatst 24 januari 2008 Dan haal ik mijn lijstje weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden