super bas Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 hoi als ik een minutie kist had waar minutie opstond dan zouw ik het oververven wand dat vraagd om moielijkheden in deze tijd sorie hoor ik vind het hun eigen schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 --------------------------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 Wat voor logies , dat woord klinkt niet logisch . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Sinus Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 hoi als ik een minutie kist had waar minutie opstond dan zouw ik het oververven wand dat vraagd om moielijkheden in deze tijd sorie hoor ik vind het hun eigen schuld Zoooowww......ergens de klok horen (ship)luiden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 hoi als ik een minutie kist had waar minutie opstond dan zouw ik het oververven wand dat vraagd om moielijkheden in deze tijd sorie hoor ik vind het hun eigen schuld Hoi, als ik een munitiekist had waar munitie op stond, dan zou ik het oververven, want dat vraagt om moeilijkheden in deze tijd; sorry hoor ik vind het hun eigen schuld. Ik reageer niet niet gauw op spelfouten, maar dit is toch wel erg slordig. Net als de titel, die in een heel andere richting wijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 Je vergeet te vermelden dat er een stikker opstond, waar het 1 en ander wordt uitgelegd. Dus verven is overbodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groene-woudlopers Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 als je dislectisch bent mag je dan logisch wel met korte sch schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MRmcb Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 Vast aan het oefenen voor een puzzelcache in Delft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 hoi als ik een minutie kist had waar minutie opstond dan zouw ik het oververven wand dat vraagd om moielijkheden in deze tijd sorie hoor ik vind het hun eigen schuld Dit is minstens een 3-sterren puzzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 (bewerkt) fan onz wel. ( zie log Groene Woudlopers ) Maar voor we gaan oordelen, wie is super bas ? Greoten DE GETZIE FAMILY. 8 januari 2008 bewerkt door getzie familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 Ik reageer niet niet gauw op spelfouten, maar dit is toch wel erg slordig. Dus eigenlijk reageer je altijd op spelfouten Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 Misschien heeft hij wel te veel op Msn gezeten , of is hij woordblind. Iedereen in zijn waarde laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 zo te zien is super bas een jongen van rond de 11 jaar. die zijn menig wilde geven alleen niet weet hoe het forum werkt. en zoals eerder gemeld laat iedereen nou in zijn waarde. dislectisch is geen pretje (als dit al zo is) zelf ben ik ook ligt dislectisch en ik meen het het is geen pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 8 januari 2008 Share Geplaatst 8 januari 2008 hoi als ik een minutie kist had waar minutie opstond dan zouw ik het oververven wand dat vraagd om moielijkheden in deze tijd sorie hoor ik vind het hun eigen schuld Tja... Is geloof ik het derde of vierde draadje dat over Schipluiden gaat. Laten wij het maar bij één draadje houden. En wat de schrijffouten betreft: ach, zo heeft een ieder zo zijn zaken die hij/zij minder goed kan. We kunnen niet allemaal gelijk zijn... Leef en laten leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten