De Scheertjes Geplaatst 30 december 2007 Share Geplaatst 30 december 2007 Hee dat is leuk...... Woon zelf in Rotterdam maar heb een vriendin van vroeger die verhuisd is naar Sijbekarspel, jaren geleden. En laat zij nou ook in de Burg. Elmersstraat wonen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 30 december 2007 Share Geplaatst 30 december 2007 Heeee...No-Name woont in Beverwijk en heeft er daar in de buurt ook een paar verstopt. Vind ik ook wel omgeving Alkmaar. Hmmm....daar moet ik er nog wel een paar doen, zie ik. Gaat ook wel gebeuren! Alle Noord-Hollandse cachers.......ach, vooruit, ook alle anderen in de rest van Nederland; Happy Hunting in 2008! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
van A tot Z Geplaatst 30 december 2007 Share Geplaatst 30 december 2007 Hallo, Het team van A tot Z komt natuurlijk ook uit Alkmaar, Daalmeer. Maar op het forum zijn we vrijwel nooit. Nu toevallig om even te kijken wat het voordeel van een premium member is. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 30 december 2007 Share Geplaatst 30 december 2007 Een nieuw cache in Akersloot? Als ie maar niet naast de Kalverstraat komt te liggen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Familie Mol Geplaatst 30 december 2007 Share Geplaatst 30 december 2007 lezen af en toe het forum, cachen meer. Team Familie Mol woont in Hoorn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
onneb Geplaatst 30 december 2007 Auteur Share Geplaatst 30 december 2007 ik ken alleen een kalverstraat in Amsterdam, liggen er nog meer aan cache's in akersloot. Een nieuw cache in Akersloot? Als ie maar niet naast de Kalverstraat komt te liggen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petra Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 he dan telt den helder zeker ook wel mee en als het heel precies moet dan is het julianadorp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paular Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Team Paular komt ook uit Assendelft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goofy Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Goofy woont in Obdam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hibje Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Ik ben ook maar heel weinig op het forum te vinden. Hibje, Velserbroek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 Noord-Holland? Hier zie je me GE N52 32.533 E4 45.265 of is het The Other One? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MCMAL Geplaatst 31 december 2007 Share Geplaatst 31 december 2007 22 kilometer van Alkmaar, zie het blokje links maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Albert Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 Team Mavos woont in Alkmaar Groetjes Albert en Maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 1 januari 2008 Share Geplaatst 1 januari 2008 Bovenkarspel meldt zich Present Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eetje Geplaatst 4 januari 2008 Share Geplaatst 4 januari 2008 Hoi, wij komen uit Dirkshorn. Ben sinds gisteren lid van het forum. Groet van team Eetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden