Fire5 Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Ik heb twee caches (earthcaches) waarvoor mensen je zo nu en dan moeten mailen via je profiel. Ik vind het altijd prettig om zo snel mogelijk te reageren om de gegeven antwoorden. Ik zou dat zelf nl ook prettig vinden. Hiertoe is het handig om je emailadres zichtbaar mee te sturen. Nooit problemen mee gehad en snel kunnen reageren. Wat denk je? Vandaag maarliefst 5 mensen die hun emailadres niet meesturen. Van de een een foutje, zo weet ik inmiddels, maar de rest? Derhalve een oproep. Als je iemand mailt via je profiel, laat dan aub je email zichtbaar meeversturen. Maakt het leven zoveel makkelijker. Dank.
LTeunis Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Ik heb twee caches (earthcaches) waarvoor mensen je zo nu en dan moeten mailen via je profiel. Ik vind het altijd prettig om zo snel mogelijk te reageren om de gegeven antwoorden. Ik zou dat zelf nl ook prettig vinden. Hiertoe is het handig om je emailadres zichtbaar mee te sturen. Nooit problemen mee gehad en snel kunnen reageren. Wat denk je? Vandaag maarliefst 5 mensen die hun emailadres niet meesturen. Van de een een foutje, zo weet ik inmiddels, maar de rest? Derhalve een oproep. Als je iemand mailt via je profiel, laat dan aub je email zichtbaar meeversturen. Maakt het leven zoveel makkelijker. Dank. Dan zou een reply toch moeten werken? Tenminste als er een geldig emailadres is ingevuld in het profiel.
Fire5 Geplaatst 3 december 2007 Auteur Geplaatst 3 december 2007 Da's nou precies wat ik bedoel. Vink je het vakje niet aan en je probeert te antwoorden zie je enkel "noreply@geocaching.com" staan. En dat komt het mailtje niet aan.
knifemen Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Da's nou precies wat ik bedoel. Vink je het vakje niet aan en je probeert te antwoorden zie je enkel "noreply@geocaching.com" staan. En dat komt het mailtje niet aan. Als je dan op op Beantwoorden druk dan zie je zeker weten wel een mailadres van diegene die je gemaild heeft!! Ik krijg ook vaak mailtjes waarbij ze hun email niet mee willen verzenden, maar gewoon op de manier zoals hierboven beantwoord en dan in de log lezen dat hun mail vlot is beantwoord. knifemen
TuuronTour Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Da's nou precies wat ik bedoel. Vink je het vakje niet aan en je probeert te antwoorden zie je enkel "noreply@geocaching.com" staan. En dat komt het mailtje niet aan. In de mail die je krijgt staat wel een link naar hun profiel. Op de profielpagina kan je dan weer een bericht terugsturen. Werkt ook, maar is idd iets omslachtiger dan wanneer ze hun mailadres zichtbaar maken.
Fire5 Geplaatst 3 december 2007 Auteur Geplaatst 3 december 2007 Precies. Ik ontvang e.e.a. op m'n MDA en heb niet zo'n snelle internetverbinding. Een normale reply is dan wel wat makkelijker.
Fire5 Geplaatst 3 december 2007 Auteur Geplaatst 3 december 2007 knifemen, Ik heb je mailtje ontvangen om 21:35. Ik heb geprobeerd het te beantwoorden, maar raad eens: noreply@geocaching.com. Ik neem aan dat je niets ontvangen hebt? Ik zal jou eens een berichtje sturen.
Geopatra Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Ik heb twee caches (earthcaches) waarvoor mensen je zo nu en dan moeten mailen via je profiel. Ik vind het altijd prettig om zo snel mogelijk te reageren om de gegeven antwoorden. Ik zou dat zelf nl ook prettig vinden. Hiertoe is het handig om je emailadres zichtbaar mee te sturen. Nooit problemen mee gehad en snel kunnen reageren. Wat denk je? Vandaag maarliefst 5 mensen die hun emailadres niet meesturen. Van de een een foutje, zo weet ik inmiddels, maar de rest? Derhalve een oproep. Als je iemand mailt via je profiel, laat dan aub je email zichtbaar meeversturen. Maakt het leven zoveel makkelijker. Dank. Komt inderdaad vaak voor . Bij mij vaak om iets te vragen of zo. Het is knap lastig/omslachtig: eerst de link die naar .com is en dus vaak erg traag. Dan inloggen : idem,ook vaak erg traag. Schrijven en verzenden. Maar wat daar dan nog bijkomt is dat de schrijver vaak niet vermeldt om welke cache het gaat , maar meent dat dat voor de ontvanger wel duidelijk is. Je zult begrijpen dat dat bij wel eens een raadsel is . Ik verwacht dat een oproepje hier daar weinig verandering in zal brengen overigens. En ik kan er nog wel mee leven Geopatra.
knifemen Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 knifemen, Ik heb je mailtje ontvangen om 21:35. Ik heb geprobeerd het te beantwoorden, maar raad eens: noreply@geocaching.com. Ik neem aan dat je niets ontvangen hebt? Ik zal jou eens een berichtje sturen. Ik heb hem inderdaad niet ontvangen, en kan nu inderdaad ook niet antwoorden op jouw mailtje. Vreemd kijk net in mijn verwijderde berichten waarbij er ook een aantal als noreply@geocaching.com vermeld staan en als ik dan op beantwoorden klik zie ik gewoon het mail adres van diegene. maar goed blijkbaar werkt het dus niet! knifemen
Tornado Bram Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Da's nou precies wat ik bedoel. Vink je het vakje niet aan en je probeert te antwoorden zie je enkel "noreply@geocaching.com" staan. En dat komt het mailtje niet aan. Dat was mij de laatste weken ook al opgevallen, heb twee caches waar men antwoorden moet mailen, maar zie de laatste tijd steeds vaker noreply staan. Ik heb de gewoonte om de cachers altijd even antwoord te geven maar dat lukt dan niet meer . . . .
Team WilP Geplaatst 3 december 2007 Geplaatst 3 december 2007 Als je de log verwijdert reageren ze wel Maar ja dat is wel een beetje cru dus dat doe je zomaar niet. IWij hebben zelf 3 eartcaches liggen en er tot op heden nog geen last van gehad. (AFKLOPPEN !)
TuuronTour Geplaatst 4 december 2007 Geplaatst 4 december 2007 Wij hebben zelf 3 eartcaches liggen Aha, er ligt ter plekke dus wel iets? Ik heb de gewoonte om de cachers altijd even antwoord te geven maar dat lukt dan niet meer . . . . Als de antwoorden goed zijn, kan je het ook laten zitten. Meestal gaat men dan toch wel loggen.
Fire5 Geplaatst 4 december 2007 Auteur Geplaatst 4 december 2007 Ik probeer altijd te antwoorden. Lijkt me niets meer dan logisch. Overigens maak ik veel cachers mee die echt pas loggen als ze bericht terug hebben gekregen.
Team WilP Geplaatst 4 december 2007 Geplaatst 4 december 2007 Wij hebben zelf 3 eartcaches liggen Aha, er ligt ter plekke dus wel iets? Inderdaad, een monument, stuifzand, en bezinksel
Aanbevolen berichten