Beukenootje Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Dat heeft te maken met het voorspelde aantal doelpunten.Neem nu pa7fl. Hij heeft voorspeld dat er in totaal 82 keer de bal in het netje zou liggen. In werkelijkheid werden het ietsje meer. Op het moment dat er 82 doelpunten zijn gemaakt haalt hij het maximale aantal punten van 100. Echter op elk moment dat hierna weer een doelpunt valt raakt hij een puntje kwijt. Ofwel in formulevorm: 100 -/- verschil voorspeld en werkelijk gescoord aantal doelpunten. Het verschil is in dit geval 6 (namelijk 88x gescoord -/- 82 voorspeld), dus houdt hij 94 punten over op dit onderdeel. Volgens mij zijn er 77 doelpunten gescoord. Of heb ik er een stuk of wat van Oranje gemist tegen Rusland? 88 of 77..voor pa7fl maakt het maar 1 puntje verschil uit. Mijn 74 doelpunten komen er dan opeens een stuk beter uit te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Bosjesmannen gefeliciteerd, maar het is wel raar dat PA7FL in punten naar beneden is gegaan na de vierde kwartfinale Er zijn er veel meer in punten naar beneden gegaan Dat heeft te maken met het voorspelde aantal doelpunten. Neem nu pa7fl. Hij heeft voorspeld dat er in totaal 82 keer de bal in het netje zou liggen. In werkelijkheid werden het ietsje meer. Op het moment dat er 82 doelpunten zijn gemaakt haalt hij het maximale aantal punten van 100. Echter op elk moment dat hierna weer een doelpunt valt raakt hij een puntje kwijt. Ofwel in formulevorm: 100 -/- verschil voorspeld en werkelijk gescoord aantal doelpunten. Het verschil is in dit geval 6 (namelijk 88x gescoord -/- 82 voorspeld), dus houdt hij 94 punten over op dit onderdeel. Is me geheel duidelijk was zo maar een vraagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Volgens mij zijn er 77 doelpunten gescoord. Of heb ik er een stuk of wat van Oranje gemist tegen Rusland? 88 of 77..voor pa7fl maakt het maar 1 puntje verschil uit. Mijn 74 doelpunten komen er dan opeens een stuk beter uit te zien Om op mezelf te reageren ( ) : alle doelpunten uit strafschoppenseries tellen ook mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzies2 Geplaatst 30 juni 2008 Share Geplaatst 30 juni 2008 Tijdens het EK helemaal niet meer aan onze EK-pool-cache gedacht En dan vanavond erachter komen dat we 17e zijn geworden...en dat met meer dan 100 deelnemers,,,,, Bosmannetjes GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden