Spring naar bijdragen

decoderen met "dobbelstenen"


daker

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Misschien een domme vraag. Maar ik krijg het antwoord niet gevonden op het forum. Ik ben op zoek naar de interpretatie van de code met "dobbelstenen". Deze wordt gebruikt voor de decoderen-cache GC12PKH. Kan iemand een zet in de goede richting geven? Want blijf er naar kijken, maar ik zie het niet.

 

Alvast bedankt,

 

Daker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste allemaal,

 

Misschien een domme vraag. Maar ik krijg het antwoord niet gevonden op het forum. Ik ben op zoek naar de interpretatie van de code met "dobbelstenen". Deze wordt gebruikt voor de decoderen-cache GC12PKH. Kan iemand een zet in de goede richting geven? Want blijf er naar kijken, maar ik zie het niet.

 

Alvast bedankt,

 

Daker

Ik zou wel willen, maar het is niet zo'n goed idee om op het forum te vragen naar hints. Alle vragen en antwoorden blijven nml op het forum staan zodat de volgende puzzelaar zomaar alle hints (en soms de oplossingen kan vinden)

Je zou eens een mailtje naar de legger kunnen sturen voor een hint. Als je daar dan inzet wat je o.a. al geprobeerd hebt krijg je vast wel een zetje in de juiste richting.

En anders kun je het nog op de chat, msn, irc of een ander praatgroepje proberen.

 

Ohja: het zijn geen dobbelstenen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zie je dobbelstenen?

Het staat er tussen aanhalingstekens. Dus met dobbelstenen worden de zwarte vierkantjes met 1, 2 stippen er in bedoelt. Natuurlijk worden ook de half afgemaakte ''dobbelstenen'' bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het staat er tussen aanhalingstekens. Dus met dobbelstenen worden de zwarte vierkantjes met 1, 2 stippen er in bedoelt. Natuurlijk worden ook de half afgemaakte ''dobbelstenen'' bedoelt.

 

Snap ik. Het was een hint om aan te geven om buiten de hokjes te denken :thumbup:

 

Zie ook deze theevisite:

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCPHEE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...