De Doorlopers Geplaatst 2 oktober 2007 Share Geplaatst 2 oktober 2007 (bewerkt) Ik probeer vandaag Quo Vadis een geo d'Or te geven. Ondanks mijn logfound blijft GC zeggen dat ik niet gelogd heb en dus niet kan toewijzen. Wat doe ik fout. Ik heb al eerder een GD uitgereikt en dat ging goed. 2 oktober 2007 bewerkt door De Doorlopers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 2 oktober 2007 Share Geplaatst 2 oktober 2007 Ik probeer vandaag Quo Vadis een geo d'Or te geven. Ondanks mijn logfound blijft GC zeggen dat ik niet gelogd heb en dus niet kan toewijzen. Wat doe ik fout. Ik heb al eerder een GD uitgereikt en dat ging goed. Je doet niets fout. Ik heb je even een "duwtje" gegeven. Lukt het nu wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 6 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 6 oktober 2007 Ga ik gelijk proberen! Gelukt! tnx voor het duwtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 10 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2007 Duwtje heeft wel geholpen maar op de listing staat nog stteds niet dat deze cache een GEO D"Or heeft. Misschien heeft hij nog een zetje nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team van Druten Geplaatst 10 oktober 2007 Share Geplaatst 10 oktober 2007 Hallo, Ik heb hetzelfde probleem met GCDAFD, het mysterie van de drie zusjes, ik krijg ook de melding dat ik geen found heb, misschien ook een zetje, alvast bedankt. Team van Druten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maca_en_niels Geplaatst 10 oktober 2007 Share Geplaatst 10 oktober 2007 (bewerkt) Ook hier moeite met uitreiken: GC14FF7 Ik houd het zelf ook even in de gaten, maar een duwtje zou welkom zijn ik had gewoon geen geduld blijkbaar... na 10 minuten wachten is het gelukt 10 oktober 2007 bewerkt door maca_en_niels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 10 oktober 2007 Share Geplaatst 10 oktober 2007 Duwtje heeft wel geholpen maar op de listing staat nog stteds niet dat deze cache een GEO D"Or heeft. Misschien heeft hij nog een zetje nodig? Geo d'Or uitreiken moet je toch echt zelf doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team van Druten Geplaatst 11 oktober 2007 Share Geplaatst 11 oktober 2007 In mijn lijst staat dat ik GCDAFD wel heb gevonden, maar nog steeds kan ik geen Geo dÓr geven, iemand nog een suggestie ? Team van Druten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 11 oktober 2007 Share Geplaatst 11 oktober 2007 Heb ik ook een keer gehad.. heb toen 2 dagen gewacht en de listing een trapje gegeven.. daarna kon ik 'm gewoon toekennen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2007 Duwtje heeft wel geholpen maar op de listing staat nog stteds niet dat deze cache een GEO D"Or heeft. Misschien heeft hij nog een zetje nodig? Geo d'Or uitreiken moet je toch echt zelf doen... Dat heb ik inmiddels gedaan. Quo Vadis heeft er 13 GD'szag ik. Alleen op de listing staat geen enkelen GD vermelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 oktober 2007 Share Geplaatst 14 oktober 2007 Kan het zijn dat het hier iets mee te maken heeft? http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=9868 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 16 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2007 Kan het zijn dat het hier iets mee te maken heeft? [url=http://forum. Misschien wel. Alleen heeft hij al 13 GD' s en deze zijn volgens mij niet alleen recent uitgedeeld. Ik laat het hierbij. Ik denk dat de legger van QuoVadis er verder maar op moet letten. Ik heb mijn best gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 16 oktober 2007 Share Geplaatst 16 oktober 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 16 oktober 2007 Share Geplaatst 16 oktober 2007 geo d'ors worden niet automatisch vermeld op een cache pagina. Daar hebben wij niets mee te maken, dat kan een cache eigenaar doen als hij daar zin in heeft. Deze eigenaar kennelijk niet. Och gut, is dat het probleem? Ik dacht dat het om eigen geo gevallen ging. Er zijn legio geocachers en cache-eigenaren, die niet eens weten van het bestaan van die geo dingen. Het overgrote deel van de geocachers is geen forumbezoeker en je moet een forumbezoeker zijn, wil je überhaupt iets weten van dat spul. En zoals je zegt, niet iedere geocacher wil al die toeters en bellen op zijn cachepagina staan hebben. Ik heb volgens mij 25 geo deuren, maar ze staan bewust ook niet bij onze caches vermeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Doorlopers Geplaatst 17 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2007 geo d'ors worden niet automatisch vermeld op een cache pagina. Daar hebben wij niets mee te maken, dat kan een cache eigenaar doen als hij daar zin in heeft. Deze eigenaar kennelijk niet. OHHHH ik snap ut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden