Spring naar bijdragen

Toewijzen geo d'Or lukt niet


De Doorlopers

Aanbevolen berichten

geo d'ors worden niet automatisch vermeld op een cache pagina. Daar hebben wij niets mee te maken, dat kan een cache eigenaar doen als hij daar zin in heeft. Deze eigenaar kennelijk niet.

 

Och gut, is dat het probleem? Ik dacht dat het om eigen geo gevallen ging. :thumbdown:

 

Er zijn legio geocachers en cache-eigenaren, die niet eens weten van het bestaan van die geo dingen. Het overgrote deel van de geocachers is geen forumbezoeker en je moet een forumbezoeker zijn, wil je überhaupt iets weten van dat spul.

 

En zoals je zegt, niet iedere geocacher wil al die toeters en bellen op zijn cachepagina staan hebben. Ik heb volgens mij 25 geo deuren, maar ze staan bewust ook niet bij onze caches vermeld.

 

Okee Kruimel, het is duidelijk hoe je over die 'dingen' denkt :thumbdown: (dat was het ook al).

Overigens heb je er 27... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
ReizenReizen

geo d'ors worden niet automatisch vermeld op een cache pagina. Daar hebben wij niets mee te maken, dat kan een cache eigenaar doen als hij daar zin in heeft. Deze eigenaar kennelijk niet.

 

Och gut, is dat het probleem? Ik dacht dat het om eigen geo gevallen ging. :lol1:

 

Er zijn legio geocachers en cache-eigenaren, die niet eens weten van het bestaan van die geo dingen. Het overgrote deel van de geocachers is geen forumbezoeker en je moet een forumbezoeker zijn, wil je überhaupt iets weten van dat spul.

 

En zoals je zegt, niet iedere geocacher wil al die toeters en bellen op zijn cachepagina staan hebben. Ik heb volgens mij 25 geo deuren, maar ze staan bewust ook niet bij onze caches vermeld.

 

 

Uiteindelijk ging mijn vraag over het uitreiken van een GD. Ik heb mijn antwoorden!

bewerkt door De Doorlopers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

ik heb afgelopen zondag een cache gelopen die ik graag Geo d'Or wil toekennen.

alleen bij het invoeren van de cache krijg ik een scherm dat ik deze cache nog niet gedaan zou hebben, op de dÓr site staat ook dat ik 296 ipv 297 caches gevonden heb.

hoe kan dit?

 

ik heb dit bericht ook gestuurd naar contact, maar geen reactie ontvangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gebeurt wel eens dat de .nl adm. van gevonden caches niet helemaal gelijk oploopt met die van .com en er een of een paar achter ligt. Dit komt na verloop van tijd (dagen tot een week of twee drie) vanzelf goed. Zodra de bewuste cache wel in je .nl gevonden lijst voorkomt kun je die cache alsnog een geo d'or uitreiken. Als je het sneller wil doen moet je de GC-code via de DHZ (doe het zelf) functie corrigeren, dan is de ontbrekende cache meestal binnen een uur, maar in ieder geval binnen een dag alsnog aan je .nl gevonden lijst toegevoegd en kun je de cache een geo d'or toekennen.

Greetz & succes ermee, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...