Spring naar bijdragen

Grootste cache van Nederland


Grote Griezel

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Afgelopen weekeinde heb ik mijn tweede superkleine Nano cache gevonden. Toen ik deze zo zag bekroop mij de gedachte of er ergens in Nederland ook een tegenhanger zou zijn van een Nano, oftewel een super grote cache.

 

Wat zou eigenlijk de grootste cache van Nederland zijn ? Iemand een suggestie ?

 

groetjes en dank voor jullie reacties.

 

Marcel van den Berg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij kun je daar beter niet te veel over zeggen, want je bent dan al gauw aan het spoilen :huh::lol1:

 

Maar om een aardige grote te laten zien die ik op een amerikaans forum zag.....

 

0a57a4f7-8585-4319-8719-8ecc6a61fd2e.jpg

 

Ik denk 5 sterren terrein :thumbup:

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme...

 

Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes :lol1: ...

 

Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme...

 

Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes :lol1: ...

 

Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte!

Maar eh ...... weggevertje is al gearchiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme...

 

Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes ;) ...

 

Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte!

Maar eh ...... weggevertje is al gearchiveerd.

 

Zekers...daar heb je gelijk in, maar er worden wel meer genoemd nu waaronder:

 

- De cache Trippel naar het kinderboek, GC10QH0

- GCK38B de Hogt

 

In zekere zin een soort spoilers, maar goed zoals ik al eerder aangaf: de grootte van de cache staat ook boven aan de cachepagina en vaak haal je het ook uit de logjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...