Grote Griezel Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Beste mensen, Afgelopen weekeinde heb ik mijn tweede superkleine Nano cache gevonden. Toen ik deze zo zag bekroop mij de gedachte of er ergens in Nederland ook een tegenhanger zou zijn van een Nano, oftewel een super grote cache. Wat zou eigenlijk de grootste cache van Nederland zijn ? Iemand een suggestie ? groetjes en dank voor jullie reacties. Marcel van den Berg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team The Cache Hunters Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 (bewerkt) Een grote blauwe regenton? 14 november 2007 bewerkt door Team The Cache Hunters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Weggevertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alkie Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Orderbos en het mysterie v/d beerput heeft ook een grote omvang , groter heb ik tot nog toe niet gevonden. Ook een leuke korte wandeling met de kids, en een leuk eind. groetjes team alkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFalcon Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Wat te denken van Barny's Gele Bussie? Is ook te loggen als cache, dus een cache. Kan heeeeel veel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekmachine Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Wat dachten wij van 'Wie is de mol?' (GC11HKB)? Deze is letterlijk en figuurlijk GROOTS te noemen. Van de 68 keer dat ie is gevonden heeft ie 42 Geodoortjes ontvangen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Orderbos en het mysterie v/d beerput heeft ook een grote omvang , groter heb ik tot nog toe niet gevonden.Ook een leuke korte wandeling met de kids, en een leuk eind. groetjes team alkie Maar het bussie kan in weggevertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 (bewerkt) Volgens mij kun je daar beter niet te veel over zeggen, want je bent dan al gauw aan het spoilen Maar om een aardige grote te laten zien die ik op een amerikaans forum zag..... Ik denk 5 sterren terrein 14 november 2007 bewerkt door Kiddooz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Weggevertje Zie ons 's zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme... Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes ... Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme... Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes ... Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte! Maar eh ...... weggevertje is al gearchiveerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wandelaartjes Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Weggevertje Zie ons 's zoeken... Je zou er bijna overheen kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
grasmus Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 (bewerkt) De cache Trippel naar het kinderboek, GC10QH0 is een complete kinderbibliotheek in het bos. 14 november 2007 bewerkt door grasmus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
volksdansje Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 De grootste cache die wij tot nu toe hebben gevonden, was van de maker Aladdin, GCK38B, de Hogt bij Veldhoven. Trouwens een erg mooie serie van 5 caches, waar je niets in of uit kan halen, maar dan de bonuscache de Hogt maakt alles goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 14 november 2007 Share Geplaatst 14 november 2007 Ik ben het ook wel met Kiddooz eens dat je ook niet teveel moet weggeven: mijn inziens verliest de cache een deel van zijn charme... Anderzijds de grootte van de cache staat ook boven de cachepagina en haal je het ook vaak uit de logjes ... Maar het leukste blijft het als je niets vermoedend geconfronteerd wordt met de grootte! Maar eh ...... weggevertje is al gearchiveerd. Zekers...daar heb je gelijk in, maar er worden wel meer genoemd nu waaronder: - De cache Trippel naar het kinderboek, GC10QH0 - GCK38B de Hogt In zekere zin een soort spoilers, maar goed zoals ik al eerder aangaf: de grootte van de cache staat ook boven aan de cachepagina en vaak haal je het ook uit de logjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden