Spring naar bijdragen

Wat is een Watchlist ?


Pacman

Aanbevolen berichten

Oeps, Mijn vraag stond bij vervelenden en verdietige items. Foutje,bedankt. Komt ie nog een keer:

 

Wie kan mij uitleggen wat een watchlist is., wat je ermee kunt, welk nadeel/voordeel het heeft als je op een watchlist staat of een watchlist hebt.

bewerkt door Pacman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een cache op je watchlist hebt staan krijg je bij elke keer als de cache gevonden wordt een mailtje, ook als er een note o.i.d. wordt geplaatst. Je kan ook een TB of een coin op je watchlist zet.

 

Voordelen:

 

- Sommige caches zijn niet altijd online, dus wanneer ze online komen krijg je een mailtje. (bijv: Kralencache)

- Er zijn ook TB's die een eind coordinaat bij zich dragen, als die wordt gedropt in een cache in de buurt kan je er even heen.

 

Nadeel:

- Je kan soms gek worden van alle mailtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De watchlist is een lijst waar je caches TB's en of coins opzet welke je in het oog wilt houden..

 

Zo ben je op de hoogte van wat ermee gebeurd.

 

Wij hebben bijvoorbeeld de Unite for Diabetes TB op onze watchlist staan die we toendertijd gemaild hebben gekregen. Dan weten we precies waar ie uithangt en welke reis hij maakt..

 

Altijd leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kom je nou aan zo'n watchlist?

 

Door op de cache of tb pagina in het menu rechts boven op 'watch this listing' te klikken.

 

Dan kom je er vanzelf op, maar als je later er naartoe wil kan dat via 'my account'.

 

Je kan dus zelf niet op een watchlist staan, wel jouw caches en tb's. Hoeveel mensen 'this listing' dan watchen zie je op je eigen cache of tb pagina.

 

(Wel kan iedere cacher via de statistieken zoeken naar bijvoorbeeld logs op jouw naam.)

 

Succes ermee!

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Ik hoop dat ik het allemaal goed zeg en het duidelijk is, het is al laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Wel kan iedere cacher via de statistieken zoeken naar bijvoorbeeld logs op jouw naam.)

 

Even off-topic maar deze vraag komt bij mij op door jouw antwoord.

 

Kun je ook op een of andere manier ook alle caches zien die bijvoorbeeld door jou zijn geplaatst?

 

Groetjes, Gina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Wel kan iedere cacher via de statistieken zoeken naar bijvoorbeeld logs op jouw naam.)

 

Even off-topic maar deze vraag komt bij mij op door jouw antwoord.

 

Kun je ook op een of andere manier ook alle caches zien die bijvoorbeeld door jou zijn geplaatst?

 

Groetjes, Gina

Kijk maar eens in je profiel bij .com (of bedoeld je dat niet?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Wel kan iedere cacher via de statistieken zoeken naar bijvoorbeeld logs op jouw naam.)

 

Even off-topic maar deze vraag komt bij mij op door jouw antwoord.

 

Kun je ook op een of andere manier ook alle caches zien die bijvoorbeeld door jou zijn geplaatst?

 

Groetjes, Gina

 

Ga naar deze pagina en tik username in en klik op hidden.

 

Succes Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Wel kan iedere cacher via de statistieken zoeken naar bijvoorbeeld logs op jouw naam.)

 

Even off-topic maar deze vraag komt bij mij op door jouw antwoord.

 

Kun je ook op een of andere manier ook alle caches zien die bijvoorbeeld door jou zijn geplaatst?

 

Groetjes, Gina

 

Als je naar iemands profiel gaat, kan je alles zien, van zijn caches(hidden en found), zijn TB's en zelfs zijn foto's.

 

Ik ga voor een profiel altijd naar.com en dan via forums kies ik voor members en zoek ik op naam.

 

Voor een specieke lijst, van bijvoorbeeld alle hidden caches van 1 persoon ga ik naar com en kies ik voor hide en seek.

 

Daar vul ik in wat ik zoek.

 

Ik denk alleen dat mijn manieren wel omslachtig zijn, maar je komt er zo wel.

 

Succes ermee!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar iemands profiel gaat, kan je alles zien, van zijn caches(hidden en found), zijn TB's en zelfs zijn foto's.

 

Ik ga voor een profiel altijd naar.com en dan via forums kies ik voor members en zoek ik op naam.

 

Voor een specieke lijst, van bijvoorbeeld alle hidden caches van 1 persoon ga ik naar com en kies ik voor hide en seek.

 

Daar vul ik in wat ik zoek.

 

Ik denk alleen dat mijn manieren wel omslachtig zijn, maar je komt er zo wel.

 

Succes ermee!

 

groetjes GeoVlinder

Je kunt dan veel handiger de pagina gebruiken die powk voorstelt :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je naar iemands profiel gaat, kan je alles zien, van zijn caches(hidden en found), zijn TB's en zelfs zijn foto's.

 

Ik ga voor een profiel altijd naar.com en dan via forums kies ik voor members en zoek ik op naam.

 

Voor een specieke lijst, van bijvoorbeeld alle hidden caches van 1 persoon ga ik naar com en kies ik voor hide en seek.

 

Daar vul ik in wat ik zoek.

 

Ik denk alleen dat mijn manieren wel omslachtig zijn, maar je komt er zo wel.

 

Succes ermee!

 

groetjes GeoVlinder

Je kunt dan veel handiger de pagina gebruiken die powk voorstelt :thumbup: .

 

Dat denk ik ook, maar hoe kom ik daarop zonder die link?

 

via.com of via .nl en waar moet ik op klikken om op die pagina te komen?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel.

 

Ik heb de verschillende mogelijkheden geprobeerd en de pagina van powk vind ik het handigste werken als je spontaan gaat zoeken. Ik heb hem bij mijn favorieten gezet.

 

Als ik in het forum ben en door de postings nieuwsgierig wordt spreekt de manier van Geovlinder me meer aan. Ga ze dus allebei gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...