Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een vaste leverancier van ammo-boxen met een dikte van 7 cm. Nog nooit heeft deze leverancier mij in de steek hoeven laten tot vandaag. :yes:

Hij wist mij te vertellen dat de bezuinigingen bij Defensie ertoe leiden dat de kistjes soms 3 tot wel 5 keer worden overgespoten en worden hergebruikt. Met of zonder deuken! :beerchug:

Vroeger werden de kistjes bij de minste of geringste beschadiging de dump in gedaan.

Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig :no:

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :blink::cry:

En kan iemand mij nog aan een viertal kistjes (7 cm dik) helpen voor een acceptabel bedrag?

Greetz,

Gammo_Team

Geplaatst (bewerkt)

Ik denk dat je op het Event in de Lopikerwaard wel weer een auto met openstaande kofferbak zult zien... :yes:

Daar staan goed betaalbare kistjes in alle maten in.

:beerchug:

En ja, Defensie hergebruikt ze omdat in Afghanistan veel meer munitie verbruikt wordt dan je zou vermoeden. Oefenende eenheden in NL krijgen minder of soms niets omdat alles die kant op gaat.

bewerkt door Lepman
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb een vaste leverancier van ammo-boxen met een dikte van 7 cm. Nog nooit heeft deze leverancier mij in de steek hoeven laten tot vandaag. :yes:

Hij wist mij te vertellen dat de bezuinigingen bij Defensie ertoe leiden dat de kistjes soms 3 tot wel 5 keer worden overgespoten en worden hergebruikt. Met of zonder deuken! :beerchug:

Vroeger werden de kistjes bij de minste of geringste beschadiging de dump in gedaan.

Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig :no:

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :blink::cry:

En kan iemand mij nog aan een viertal kistjes (7 cm dik) helpen voor een acceptabel bedrag?

Greetz,

Gammo_Team

Probeer bij Tuitje (even zoeken op naam en PM sturen). Die heeft ze volgens mij nog wel.

bewerkt door no-name
Geplaatst

Greetz,

Gammo_Team

@offtoppic

Kunnen we hieruit herleiden dat er weer een nieuwe gammo aankomt ?

Mlvdburg

Geplaatst
Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig ;)

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :wine::D

Greetz,

Gammo_Team

Omschrijf duur voor 14 cm kistjes :lol:

Ja, die rips zouden wel een reden kunnen zijn. Maar niet getreurd, mijn munitiekisten zijn voorzien van een datatag, dus binnenkort kan Geopolitie hier een arrestatie verrichten. Nieuwe rippers zijn gewaarschuwd :thumbdown:

Nee, ik heb alleen 14 cm (en grotere) kisten voor een zeer acceptabel bedrag.

Geplaatst
KNIP

mijn munitiekisten zijn voorzien van een datatag, dus binnenkort kan Geopolitie hier een arrestatie verrichten. Nieuwe rippers zijn gewaarschuwd :D

KNIP

Dank hier voor.

Een klein advies voor overige kist eigenaren. Voor zie uw kist van enige kenmerken.

Dit kunnen zijn: Telefoon nummer/ postcode en huis nummer/ Cache code (gc nummer)

Deze nummers kunnen het best met metaal bewerkings gereedschapen aan de binnen zijde van de kist worden aangebracht. Denk hier aan De Dremel of slag letters.

De boven genoemde punten zullen nl. het opsporen van de verdwenen kisten met enige mate bevorderen en is der halve geen waarborg dat de kisten ook werkelijk terug worden gevonden.

Cachepolitie

Geplaatst

ik heb nog 30 kleine kistje`s op voorraad dus zit voorlopig niet zonder.

en het mooiste is ik gebruik ze niet zelf. :thumbup:

Geplaatst

KNIP

mijn munitiekisten zijn voorzien van een datatag, dus binnenkort kan Geopolitie hier een arrestatie verrichten. Nieuwe rippers zijn gewaarschuwd :thumbup:

KNIP

Dank hier voor.

Een klein advies voor overige kist eigenaren. Voor zie uw kist van enige kenmerken.

Dit kunnen zijn: Telefoon nummer/ postcode en huis nummer/ Cache code (gc nummer)

Deze nummers kunnen het best met metaal bewerkings gereedschapen aan de binnen zijde van de kist worden aangebracht. Denk hier aan De Dremel of slag letters.

De boven genoemde punten zullen nl. het opsporen van de verdwenen kisten met enige mate bevorderen en is der halve geen waarborg dat de kisten ook werkelijk terug worden gevonden.

Cachepolitie

Handig om die dingen er op te zetten :crybaby: kunnen ze gelijk ff checken waar de cachelegger woont en de rest oppikken:)

Ik denk dat de meest kistjes verdiwijnen in garages en schuren of zolders om iets in op te bergen......

Als ze nu 50 euries per stuk kosten dan maak ik me er drukker over maar nu tja ik zou zeggen laat ze er blij mee zijn

Geplaatst
Ik heb een vaste leverancier van ammo-boxen met een dikte van 7 cm. Nog nooit heeft deze leverancier mij in de steek hoeven laten tot vandaag. :crybaby:

Hij wist mij te vertellen dat de bezuinigingen bij Defensie ertoe leiden dat de kistjes soms 3 tot wel 5 keer worden overgespoten en worden hergebruikt. Met of zonder deuken! :thumbup:

Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig :ph34r:

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :crybaby::crybaby:

Greetz,

Gammo_Team

Wij hebben een maand of 4 geleden in Spijkenisse bij een dump nog kisten gehaald.

groetjes Judith

Geplaatst
Ik heb een vaste leverancier van ammo-boxen met een dikte van 7 cm. Nog nooit heeft deze leverancier mij in de steek hoeven laten tot vandaag.

Hij wist mij te vertellen dat de bezuinigingen bij Defensie ertoe leiden dat de kistjes soms 3 tot wel 5 keer worden overgespoten en worden hergebruikt. Met of zonder deuken!

Kortom; Ik kan alleen nog maar de dikkere (14 cm) en dus duurdere krijgen. En die vind ik een beetje prijzig

Verklaart dit wellicht ook de recente RIPS van met name de kistjes? Wat is er aan de hand? :(:P

Greetz,

Gammo_Team

Wij hebben een maand of 4 geleden in Spijkenisse bij een dump nog kisten gehaald.

groetjes Judith

Laat dat nou mijn vaste adresje zijn . ;) Voorlopig zijn ze op en geen zicht op een nieuwe serie :rolleyes::no:

But thankx,

Gammo

@offtoppic

Kunnen we hieruit herleiden dat er weer een nieuwe gammo aankomt ?

Mlvdburg

Nou nee dus ... Want ik heb geen kissies! :thumbup:

Gammo

Geplaatst
Of op het event in lopik anders de dump in alexander die is echt mega groot

Ik ben 1 keer bij die dump geweest, de prijzen zijn er wel hoger dan bij tuitje of prof X.

Geplaatst
Of op het event in lopik anders de dump in alexander die is echt mega groot

Bedoel je dump 2000??? Is een kledingzaak geworden en hebben bijna geen dumpspullen meer.

Geplaatst (bewerkt)

Hier in Bergen op Zoom hebben we de bergsedumphal

die verkopen de normale kistjes voor 2,50 per kistje (of net misschien een euro-tje meer zou ook kunnen).

Grote kistjes hebben ze ook daarvan weet ik de prijs niet.

Volgens mij hebben ze er een aantal staan zou je er veel willen hebben dan hebben ze die geloof ik binnen een week binnen.

Of schaarste ivm oorlogen hier ook is durf ik niet te zeggen.

bewerkt door Team Krabbegat
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...