Spring naar bijdragen

GeoBB


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Na wat sleuten heb ik het voor 99% voor elkaar. Er zit nog één klein foutje in die een melding geeft onder aan de pagina. Maar het werkt nu wel.

 

De bedoeling:

is het samenbrengen van mensen die een overnachting zoeken en mensen die een slaapplek aanbieden

 

lijst:

Voor Geocachers die ver van huis gaan cachen en een goedkope overnachting zoeken kunnen kijken op de lijst. Ze kunnen na hun keus via de gebruikerslijst op dit forum contact opnemen met de aanbieder.

 

De aanbieder en zoeker kunnen dan afspraken maken over aantal mensen, eten en dergelijke. Wat de aanbieder vraag voor deze overnachting is aan de aanbieder. Ik bemoei me daar niet mee en heb er ook niet over nagedacht.

 

lijst met mensen

 

 

opgeven:

 

Ik Heb een formulier gemaakt waar men zich mee kan toe voegen. Dit word direct verwerkt en toegevoegd aan de lijst.

Als naam geef je de naam op waarmee je hier als gebruiker bent te vinden.

 

Als indicatie waar je woont geef je je woonplaats aan.

 

Honden: een hoop cachers hebben honden dus geef aan of die welkom zijn

 

aantal honden: hier kun je aangeven hoeveel honden welkom zijn.

 

eenpersoonsbed: hier geef je aan hoeveel er beschikbaar zijn

 

tweepersoonbed: hier geef je aan hoeveel er beschikbaar zijn

 

luchtbedden: hier geef je aan hoeveel je er beschikbaar hebt of dat mensen die mee kunnen nemen.

 

dagen van de week: hier geef je aan wanneer mensen welkom zijn. natuurlijk is dit een indicatie. let op de dagen zijn aankomstdagen. dus maandag aanvinken betekent overnachten van maandag op dinsdag.

 

extra informatie: hier kun je alle informatie krijt die je nu nog niet kwijt kon maar wel wilt vermelden.

 

aanmelden

 

Denk je dat ik vergeten ben of dat het anders moet laat het dan weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De bovenste link geeft een leeg scherm, de onderste geeft een aanmeldingslijst.

Betekent dit dat ik mij eerst moet aanmelden voordat ik iets kan zien? Of is het gewoon een fout.

 

En met leeg scherm bedoel ik helemaal wit, niet eens meer de achtergrond van jullie site.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bovenste link geeft een leeg scherm, de onderste geeft een aanmeldingslijst.

Betekent dit dat ik mij eerst moet aanmelden voordat ik iets kan zien? Of is het gewoon een fout.

 

En met leeg scherm bedoel ik helemaal wit, niet eens meer de achtergrond van jullie site.

De bovenste link geeft mij een overzicht van aanbieders (IE6).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bovenste link geeft een leeg scherm, de onderste geeft een aanmeldingslijst.

Betekent dit dat ik mij eerst moet aanmelden voordat ik iets kan zien? Of is het gewoon een fout.

 

En met leeg scherm bedoel ik helemaal wit, niet eens meer de achtergrond van jullie site.

De bovenste link geeft mij een overzicht van aanbieders (IE6).

 

Ik heb ook IE 6 en bij mij doet ie weinig tot niks. Onderin gaat het een paar keer "connecting to..." en "web site found..", dat tolt een keer of 5 tot 10 zo rond en dan eindigt het in een wit scherm of een grijs scherm en als ik heel veel geluk heb flitst af en toe een deel van hun site navigatie voorbij.

Help?

 

De onderste link doet het trouwens nog steeds prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na invullen gegevens (FF7) onderin foutmelding Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/zaanhoeve/domains/zaanhoeve.nl/public_html/includes/stats.php on line 19

 

Ik zie alleen aanmelding zaanhoeven en eigen aanmelding. En door tekst in opmerkingenveld wordt de hoogte van de tabel groot zodat overzicht lastig is. En hoe wijzig ik het?

 

Gaat de goede kant op!

 

suc66666

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de volledigeheid: Inschrijfformuliertje wordt hier zowel op IE7 als FF2 goed weergegeven.

Echter de lijst geeft in FF de volgende foutmelding:

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/zaanhoeve/domains/zaanhoeve.nl/public_html/includes/stats.php on line 19

Ik zie wel de inschrijving van Zaanhoeve zelf.

 

Voor IE7 krijg ik de volgende foutmelding:

Internet Explorer cannot display the webpage

 

Most likely causes:

You are not connected to the Internet.

The website is encountering problems.

There might be a typing error in the address.

 

What you can try:

Diagnose Connection Problems

 

More information

 

This problem can be caused by a variety of issues, including:

 

Internet connectivity has been lost.

The website is temporarily unavailable.

The Domain Name Server (DNS) is not reachable.

The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.

If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.

 

For offline users

 

You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.

To view subscribed feeds

 

Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.

 

To view recently visited webpages (might not work on all pages)

 

Click Tools , and then click Work Offline.

Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.

Ik zie hier dus helemaal niets van de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik zelf geen IE meer ivm de kaarten met googlemaps.

In FF heb de in het begin vermelde foutmelding:

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /home/zaanhoeve/domains/zaanhoeve.nl/public_html/includes/stats.php on line 19

maar de invoeren moeten wel zichtbaar zijn.

 

Na de meldingen net eens gezocht naar IE en als ik die gebruik valt de pagina in een "loop" ook wel als net aangegeven flitsend beeld.

 

Aankomend weekend zal ik er mee aan de gaan gaan. Komende dagen ff te druk.

 

wel bedankt voor de info.

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

// voor regel 19 heb ik al geprobeert wat resulteerde is steeds meer // in andere regels en dat vervolgens de rest van de site fouten ging genereren.

 

Het is eigenlijk de admin pagina die ik aangepast heb. Denk iets te veel code heb verwijderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...