Spring naar bijdragen

GeoBB


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wegens drukte even zo opgelost dat het ieder geval werkt

 

De nieuwe linken staan op de site bij geocache info of klik hier onder

 

aanmelden

 

Lijst met GeoBB Adressen

 

Ik heb het formulier aangepast; De beschikbaarheidsdagen zijn verwijderd om de lijst overzichtelijker te houden. Ik kan mij voorstellen dat bv mensen in vakanties wel door de weeks welkom zijn en als we werken niet. Dus dat werd zoveel keus dat ik het maar verwijderd heb. Overleg via de mail gaat net zo snel.

 

Het werkt. er is alleen nog een todo list voor mij:

 

Dinamisch vullen overzichtlijst.

als de lijst groot word splitsen in bv landen cq provincies

eventuele wensen die in dit forum naar voren komen

bewerkt door zaanhoeve
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegens drukte even zo opgelost dat het ieder geval werkt

 

De nieuwe linken staan op de site bij geocache info of klik hier onder

 

aanmelden

 

Lijst met GeoBB Adressen

 

Ik heb het formulier aangepast; De beschikbaarheidsdagen zijn verwijderd om de lijst overzichtelijker te houden. Ik kan mij voorstellen dat bv mensen in vakanties wel door de weeks welkom zijn en als we werken niet. Dus dat werd zoveel keus dat ik het maar verwijderd heb. Overleg via de mail gaat net zo snel.

 

Het werkt. er is alleen nog een todo list voor mij:

 

Dinamisch vullen overzichtlijst.

als de lijst groot word splitsen in bv landen cq provincies

eventuele wensen die in dit forum naar voren komen

Wens: Op Google Maps locaties tonen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegens drukte even zo opgelost dat het ieder geval werkt

 

De nieuwe linken staan op de site bij geocache info of klik hier onder

 

aanmelden

 

Lijst met GeoBB Adressen

 

Ik heb het formulier aangepast; De beschikbaarheidsdagen zijn verwijderd om de lijst overzichtelijker te houden. Ik kan mij voorstellen dat bv mensen in vakanties wel door de weeks welkom zijn en als we werken niet. Dus dat werd zoveel keus dat ik het maar verwijderd heb. Overleg via de mail gaat net zo snel.

 

Het werkt. er is alleen nog een todo list voor mij:

 

Dinamisch vullen overzichtlijst.

als de lijst groot word splitsen in bv landen cq provincies

eventuele wensen die in dit forum naar voren komen

 

Mooi een stap verder. :offtopic: Maarre ik zie alleen mijn eigen gegevens en niks nada anderen.

En is de lijst nu wel of niet beveiligd tegen kijkers die niets met het forum hebben?

En het opmerkingenveld iets kleiner, want als ieder zoals ik er teveel :lol: inzet.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ GPSgek: Ik zal het aan de lijst toevoegen. al is dat iets totaal nieuw voor mij dus dat wordt zoeken en uitspitten.

 

@The Scorpios: De lijst is voor iedereen zichtbaar. Contact opnemen kan alleen via dit forum door te zoeken naar de gebruiker (geocache naam).

 

@all: idd staan alleen de Scorpios op de lijst omdat verder nog niemand zich heeft aan gemeld. Laten we hopen dat dit veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even dit draadje een "schop" naar boven geven omdat ik het eerste weekend van maart graag naar Groningen wil.

 

En een beetje feedback over de lijst:

Zoals het er nu uitziet staat in alle kolommen weinig maar in de kolom info heel veel. Is het misschien een idee om de kolommen met aantallen erin smaller te maken en de kolom info breder?

 

Voorbeeld:

1

pers.

bed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie alleen nog maar Geovlinder en onszelf.

 

Dus Geovlinder, we zijn op elkaar aangewezen :blink:

 

waar blijft de rest? Is gastvrijheid ver te zoeken :thumbup:

 

Nou..ben wel gastvrij en het lijkt me ook allemaal heel gezellig. Maar ja..soms zijn de omstandigheden er niet naar he. Ik heb ook wel eens een site gezien, waarbij mensen in de vakantie hun woning ruilen, of dat mensen in je huis komen om op te passen (op het huis en eventuele dieren)...Kan ook leuk zijn voor mensen die cachen willen in een bepaald gedeelte van NL..en daar dan in je huis mogen en als tegenprestatie voor de dieren zorgen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou..ben wel gastvrij en het lijkt me ook allemaal heel gezellig. Maar ja..soms zijn de omstandigheden er niet naar he. Ik heb ook wel eens een site gezien, waarbij mensen in de vakantie hun woning ruilen, of dat mensen in je huis komen om op te passen (op het huis en eventuele dieren)...Kan ook leuk zijn voor mensen die cachen willen in een bepaald gedeelte van NL..en daar dan in je huis mogen en als tegenprestatie voor de dieren zorgen :P

 

Ken ik/waren we aangesloten, Maar ik kom daar geen geocachers tegen B) en is meer gericht op vakantie. Terwijl GeoBB in mijn optiek meer voor 1 of 2 nachtjes is.

Jammer, maar helaas zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...