Spring naar bijdragen

GeoBB


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Nou..ben wel gastvrij en het lijkt me ook allemaal heel gezellig. Maar ja..soms zijn de omstandigheden er niet naar he. Ik heb ook wel eens een site gezien, waarbij mensen in de vakantie hun woning ruilen, of dat mensen in je huis komen om op te passen (op het huis en eventuele dieren)...Kan ook leuk zijn voor mensen die cachen willen in een bepaald gedeelte van NL..en daar dan in je huis mogen en als tegenprestatie voor de dieren zorgen B)

 

Ken ik/waren we aangesloten, Maar ik kom daar geen geocachers tegen :crybaby: en is meer gericht op vakantie. Terwijl GeoBB in mijn optiek meer voor 1 of 2 nachtjes is.

Jammer, maar helaas zullen we maar zeggen.

 

En beviel het daar bij die site verder wel? heb je bv eens een ruil of oppas gedaan? Maar als je hier in Drenthe wilt cachen..heb je aan 1 a 2 nachtjes niet genoeg hoor!! lekker man..2 weekjes naar het Drentse land! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

Nou..ben wel gastvrij en het lijkt me ook allemaal heel gezellig. Maar ja..soms zijn de omstandigheden er niet naar he. Ik heb ook wel eens een site gezien, waarbij mensen in de vakantie hun woning ruilen, of dat mensen in je huis komen om op te passen (op het huis en eventuele dieren)...Kan ook leuk zijn voor mensen die cachen willen in een bepaald gedeelte van NL..en daar dan in je huis mogen en als tegenprestatie voor de dieren zorgen :D

 

Ken ik/waren we aangesloten, Maar ik kom daar geen geocachers tegen :) en is meer gericht op vakantie. Terwijl GeoBB in mijn optiek meer voor 1 of 2 nachtjes is.

Jammer, maar helaas zullen we maar zeggen.

 

Het bloed begint te kriebelen dus dit draadje een schopje geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou..ben wel gastvrij en het lijkt me ook allemaal heel gezellig. Maar ja..soms zijn de omstandigheden er niet naar he. Ik heb ook wel eens een site gezien, waarbij mensen in de vakantie hun woning ruilen, of dat mensen in je huis komen om op te passen (op het huis en eventuele dieren)...Kan ook leuk zijn voor mensen die cachen willen in een bepaald gedeelte van NL..en daar dan in je huis mogen en als tegenprestatie voor de dieren zorgen :(

 

Ken ik/waren we aangesloten, Maar ik kom daar geen geocachers tegen ;) en is meer gericht op vakantie. Terwijl GeoBB in mijn optiek meer voor 1 of 2 nachtjes is.

Jammer, maar helaas zullen we maar zeggen.

 

Het bloed begint te kriebelen dus dit draadje een schopje geven.

 

Nou kun je dat draadje wel een schop geven...maar volgens mij kun je dat beter bij die site doen want bij mij werkt de site niet....of ben ik abuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg leuk idee. Bij mij werkt de lijst (nog) steeds niet...

Vrienden op de fiets werkt volgens dit principe. Fietsers bieden onderdak aan fietsers. Prijsindicatie is daar 15 euro inclusief ontbijt en een bed. Geen eigen luchtbed meenemen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...