JQ en LQ Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Mijn eerste cach zelf gevonden waar plaats ik dat nu? kom er even niet uit lq
langzaam Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 Mijn eerste cach zelf gevonden waar plaats ik dat nu? kom er even niet uit lq Gefeliciteerd, Ik neem aan dat je een cache gevonden hebt via de pagina Geocaching. Als je die pagina uitgeprint hebt heb je bovenaan de pagina de code van deze cache. Ga wederom naar die pagina en dan zie rechts boven onder de code dat je de cache kunt loggen "log you visit". Wellicht wil je meer weten van de ins en outs van geocaching. Ga dan eens naar de nederlandse site van geocaching. www.geocaching.nl daar kan je linksonderaan de pagina diverse documenten vinden om eens rustig door te lezen. Veel cache plezier
walking spirit Geplaatst 28 oktober 2007 Geplaatst 28 oktober 2007 (bewerkt) Mijn eerste cach zelf gevonden waar plaats ik dat nu? kom er even niet uit lq Proficiat en welkom bij de club! Hoop dat het inmiddels gelukt is om je vondst op internet te loggen. 28 oktober 2007 bewerkt door walking spirit
Draghkar Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Gefeliciteerd met het vinden van je eerste cache.. Loggen op het internet is makkelijk.. Op de cache pagina staat rechts bovenin een link om de cache te loggen.. Kies daarna gewoon found en dan komt alles goed.. Succes
Polmske Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Mijn eerste cach zelf gevonden waar plaats ik dat nu? kom er even niet uit lq Je hebt de kist toch wel laten liggen he ??
GeoVlinder Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Gelogd? Mooi! En dan nu..... Op naar de tweede natuurlijk! groetjes GeoVlinder
De Oliva's Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Zo te zien is 't gelukt. Er staat een log gedateerd gisteren van JQ en LQ.....
langzaam Geplaatst 29 oktober 2007 Geplaatst 29 oktober 2007 Zo te zien is 't gelukt. Er staat een log gedateerd gisteren van JQ en LQ..... gelukkig, jammer dat ze het niet even melden in deze rubriek. @mod Kan dit draadje dus dicht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden