Spring naar bijdragen

nieuwe layout form


Bitte ein Bit

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Welke draadjes dan? Als het één van de ldraadjes programma voor listingsvoorbereiding was dan zou dat kunnen: hier liepen twee identieke draadjes over en één heb ik op 'invisible' gezet. Deze kun je dan nog wel in de GC.nl hoofdpagina zien, maar kan niet geopend worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee over welke nieuwe lay-out je 't hebt, maar het probleem komt mij ook bekend voor.

En zoals ik het kan zien zijn het niet steeds bepaalde draadjes, maar willekeurige.

Zo ineens kan het zijn dat ik zo'n foutmelding krijg en geen idee waarom.

bewerkt door Mr. John
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke draadjes dan? Als het één van de ldraadjes programma voor listingsvoorbereiding was dan zou dat kunnen: hier liepen twee identieke draadjes over en één heb ik op 'invisible' gezet. Deze kun je dan nog wel in de GC.nl hoofdpagina zien, maar kan niet geopend worden...

Het draadje van KarelKraak bv over de nieuwe Nederlandse Coin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke draadjes dan? Als het één van de ldraadjes programma voor listingsvoorbereiding was dan zou dat kunnen: hier liepen twee identieke draadjes over en één heb ik op 'invisible' gezet. Deze kun je dan nog wel in de GC.nl hoofdpagina zien, maar kan niet geopend worden...

Het draadje van KarelKraak bv over de nieuwe Nederlandse Coin.

 

Vreemd...ik kan hem gewoon open. Maar wat Mr. John schreef komt mij wel bekend voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze wat ongelukkige melding krijg je als er sinds de laatste keer geen nieuwe berichten zijn.

Als je het later nog eens probeert zijn er misschien wel nieuwe berichten, en komt de melding dus niet meer.

 

Ik vind het ongelukkig, omdat het een foutmelding is, terwijl het eigenlijk geen fout is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze wat ongelukkige melding krijg je als er sinds de laatste keer geen nieuwe berichten zijn.

Als je het later nog eens probeert zijn er misschien wel nieuwe berichten, en komt de melding dus niet meer.

 

Ik vind het ongelukkig, omdat het een foutmelding is, terwijl het eigenlijk geen fout is.

Dit klopt niet, ik krijg deze melding al de gehele dag en er zijn gedurende de dag diverse nieuwe berichten geweest. Ook in de diverse draadjes speelt het zelfde, kortom iets zit niet helemaal lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klopt niet, ik krijg deze melding al de gehele dag en er zijn gedurende de dag diverse nieuwe berichten geweest. Ook in de diverse draadjes speelt het zelfde, kortom iets zit niet helemaal lekker.

 

Dat was ook exact wat ik bedoelde! Anders had ik er natuurlijk geen melding van gemaakt :blush:

Op dit moment lijkt het weer te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klopt niet, ik krijg deze melding al de gehele dag en er zijn gedurende de dag diverse nieuwe berichten geweest. Ook in de diverse draadjes speelt het zelfde, kortom iets zit niet helemaal lekker.

 

Dat was ook exact wat ik bedoelde! Anders had ik er natuurlijk geen melding van gemaakt :blush:

Op dit moment lijkt het weer te werken.

Nou als ik op "wat was er in de brieven bus vandaag" klik (start van het draadje) dan gaat het netjes open. Als ik op het laatste berichtje van Saffier klik, krijg ik toch weer die fout melding. Evenzo bij het draadje over de nieuwe nederlandse coin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou als ik op "wat was er in de brieven bus vandaag" klik (start van het draadje) dan gaat het netjes open. Als ik op het laatste berichtje van Saffier klik, krijg ik toch weer die fout melding. Evenzo bij het draadje over de nieuwe nederlandse coin.

Ook hier een foutmelding op genoemd bericht: "Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is".

 

Maar dit gebeurt alleen als gekozen is voor lay-out optie: "Uitgelijnd".

Bij lay-out-opties "Standaard" en "Lineair+" lijkt hier niets aan de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...