dagger38 Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Welk pc programma kan gebruikt worden om je listing offline voor te bereiden. Ik heb openoffice (writer) daat kan ik in html saven , maar dat is web html... Iemand een beter idee (liefst free of share) Dagger38
Bounce Team Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Welk pc programma kan gebruikt worden om je listing offline voor te bereiden. Ik heb openoffice (writer) daat kan ik in html saven , maar dat is web html... Iemand een beter idee (liefst free of share) Dagger38 Ik gebruik het nederlandstalige programma NVU, ff googelen. Ik vind het prettig werken. succes
Team Gelaen Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Ik gebruik een simpele texteditor zoals crimson (of notepad )
Track_leader Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 frontpage coffeecup om er maar een paar te noemen
Draghkar Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Als je nog toegang hebt tot wat oude office 95 disks dan zat daar frontpage expres bij.. Je kan natuurlijk ook gewoon notepad gebruiken als jouw html kennis up to date is..
smeule Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Voor school moet ik nu een website gaan maken, en daar ben ik verplicht om kladblok te gebruiken.
Team Gelaen Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Daarnaast zoek ik hier alles op over de html-tags. Voordeel van een platte editor is dat je niet al die shit van de (vooral Microsoft) html editors erbij krijgt. Nadeel is natuurlijk wel dat je alles zelf moet bedenken/intypen. Jan
silkwood Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 Ik gebruik AceHTML. Je kunt zelf de code intypen of via buttons selecteren. De tags worden gekleurd en je kunt het goed valideren. Tussentijds bekijken gaat ook makkelijk. En het is freeware. Ik vind dit een goed compomis.
Kruimeldief Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 En hier wordt altijd webuilder gebruikt, dus nu versie 2007 Met software van MicroSoft, zoals Frontpage heb je de kans dat niet alles zo wordt weergegeven als wordt bedoeld. Tevens geeft het veel "vuile" en loop je de kans dat een reviewer er commentaar op gaat geven. MS en de cachepaginaopmaak in HTML werken niet echt goed samen.
Track_leader Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 hmm niet echt veel last van maar ga zeker eens naar webbuilder kijken
De Roode Loper Geplaatst 25 oktober 2007 Geplaatst 25 oktober 2007 En hier wordt altijd webuilder gebruikt, dus nu versie 2007 Is het Freeware?
dagger38 Geplaatst 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst 25 oktober 2007 Ik gebruik AceHTML. Je kunt zelf de code intypen of via buttons selecteren. De tags worden gekleurd en je kunt het goed valideren. Tussentijds bekijken gaat ook makkelijk. En het is freeware. Ik vind dit een goed compomis. We gaan gewoon acehtml eens proberen Thanks ya all Dagger38
Aanbevolen berichten