Spring naar bijdragen

fotografie


job78

Aanbevolen berichten

De coördinaten onder in de hoek plaatsen? En dan in de Volkskrant? Dat lijkt me nou weer geen goed idee...
Het zijn prachtige foto’s in het portfolio.

 

Iets met een coördinaat, een mooie foto, een (geopende) geocache en eventueel een cacher moet kunnen lijkt me. Maar om te voorkomen dat de cache van een onwelwillende cacher door een fotoshoot landelijk wordt gepubliceerd, is het misschien mogelijk om een speciale serie traditionals aan te maken. Misschien een speciale serie froempatjoeki/jobjanssen traditionals?

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

gekodiver.

 

Ben jij fotogeniek? We willen natuurlijk wel knappe Geocachers op de foto he B)

 

Hahaha spieren wat in ruste, van binnen een waar fotomodel ;)

Knappe cachers wie weet wat we op het aankomende event gaan zien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Mensen,

Bedankt voor jullie reacties tot zover al, ik heb al mensen die gefotografeerd willen worden maar er zijn er nog meer welkom. Zoals in het stukje tekst omschreven staat dat team Jemar voor mij geplaats heeft. Is het mijn bedoeling om met cachers op verschillende plekken in het land naar hun favoriete cache te gaan. Ik neem aan dat iedereen zijn gevonden cache coordinaten genoteerd heeft en er vrij soepel in een keer naar toe kan reizen. Vervolgens wil ik de plek en de cache zelf fotgraferen. Bijvoorbaat zoek ik natuurlijk cachers die het niet schuwen om op de foto te komen. Ik wil het zoeken in de buurt van de cache bijvoorbeeld best wat ensceneren voor een beter beeld.

 

In de praktijk is het de bedoeling dat ik naar de cachers afreis, als iemand graag mijn kant uit wil komen omdat die daar een mooie cache weet te liggen is dat ook prima uiteraard. Ik zelf ben inmiddels verhuist naar Rotterdam. Dus dat is ook de regio waar het voor mij het makkelijkst is om te starten. Tevens lijkt het me spannend om net zoals de foto van mij die op het forum geplaatst is. In de schemering of avond naar cache te gaan en te fotograferen.

 

Als er nog specifieke vragen zijn mail me even: mail@jobjanssen.nl ook als je zin hebt om me te helpen kan je me mailen dan neem ik contact met je op.

Beste Groet,

Job

bewerkt door job78
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien aardig om eens bij een event wat foto's te maken?

Vaak leuke en hilarische situaties. :thumbup:

Zelf probeer ik altijd wel wat fotomateriaal te schieten, maar ik merk dat ik eigenlijk alleen op vakantie aan goede foto's toekom.

Mijn portfolio op zoom.nl staat vol met snapshots, maar er zitten ook heel veel pareltjes tussen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...