Spring naar bijdragen

De funktie send to phone; Hoe werkt dat?


flet

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Precies, alleen voor USA met speciale providers :eek:

 

Maar hoe kan 't dan zijn dat ik laatst van een team hoorde dat ze onderweg naar familie toe ineens via de telefoon een paar nieuwe caches doorkregen?

 

Kan zijn dat ze een smartphone hebben met internet faciliteiten. Dus met een email interface waarop ze de grounspeak new cache notificaties krijgen.

 

De feature waar flet dit draadje mee begon bestaat in Nederland nog niet. In de USA zijn ze iets verder met dat soort dingen dan hier in Europa..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dat moet 't geweest zijn.

 

Maar over verder zijn in Amerika. Volgens mij werken ze daar nog met EDGE als het snelste netwerk, terwijl we hier toch al weer enige tijd met UMTS en de opvolger daarvan HSDPA is in DE en GB alweer een tijdje beschikbaar.

Misschien toch maar 's zoeentje aanschaffen.

 

Richard

(die nog met een oude Nokia die je zo'n beetje moet aanzwengelen belt [:eek:])

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook met de door jou genoemde internetopties op de "nieuwere" mobieltjes zal het in Nederland niet lukken :thumbup:

 

Het wel of niet kunnen verzenden naar je GSM is geen probleem bij gc.com, gc.nl, GSMprobleem, maar een telecomprovider die zoiets "doorlaat". Geen enkele provider in Nederland "kent" helaas deze optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies, alleen voor USA met speciale providers :yes:

 

Maar hoe kan 't dan zijn dat ik laatst van een team hoorde dat ze onderweg naar familie toe ineens via de telefoon een paar nieuwe caches doorkregen?

 

Yep, zo doen wij dat.....

 

Dochter ontvangt de 'published' melding, download de GPX file en mailt dat bestandje als bijlage naar Gmail account.

 

Nokia N73 (T-mobile met Pocket internet totaal) sychroniseerd regelmatig met gmail om nieuwe e-mail op te halen maar dat kannatuurlijk ook geforceerd.

 

Op het mobieltje staat SmartGPX (Pd progje) waarmee GPX bestanden geopend kunnen worden.

Dus is allemaal mogelijk, ook in NL.

 

groet Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook eens naar de gratis functionaliteit van pushmail van mail2web. Werkt grandioos. Gewoon alle mail ook forwarden naar je account op mail2web en een fractie later heb je de mail op je telefoon.

 

Zo laat ik alle mail die ik ontvang op mijn verschillende gmail accounts gelijk forwarden. Je wilt nooit meer zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...