driehm Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 zie vaak dat er bij het profiel hele leuke ikonen staan, hoe kom je er aan? moet je die zelf maken of verdienen?
De Roode Loper Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 (bewerkt) zie vaak dat er bij het profiel hele leuke ikonen staan, hoe kom je er aan?moet je die zelf maken of verdienen? Bedoel je avatar? Kun je instellen via je persoonlijke instellingen hier op het forum. 3 september 2007 bewerkt door De Roode Loper
gpsgek Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 En als je je handtekening bedoeld, dan kan dat hier: http://forum.geocaching.nl/index.php?act=UserCP&CODE=22
Forward_observer Geplaatst 3 september 2007 Geplaatst 3 september 2007 Volgens mij bedoelt driehm de grote icoontjes (labels) die oa bij jou staan roode loper. dus de erkenningen.
driehm Geplaatst 9 september 2007 Auteur Geplaatst 9 september 2007 Volgens mij bedoelt driehm de grote icoontjes (labels) die oa bij jou staan roode loper. dus de erkenningen. ja die labels bedoel ik
ET4FR & CO Geplaatst 9 september 2007 Geplaatst 9 september 2007 Volgens mij bedoelt driehm de grote icoontjes (labels) die oa bij jou staan roode loper. dus de erkenningen. ja die labels bedoel ik Die krijg je als je sommige cache's of serie's van cache's vind en die moet je dan zelf in je handtekening zetten
driehm Geplaatst 10 september 2007 Auteur Geplaatst 10 september 2007 Volgens mij bedoelt driehm de grote icoontjes (labels) die oa bij jou staan roode loper. dus de erkenningen. ja die labels bedoel ik Die krijg je als je sommige cache's of serie's van cache's vind en die moet je dan zelf in je handtekening zetten oke, bedankt heb er wel een paar, maar hoe kan ik die dan vinden
Bappie-NL Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 oke, bedankt heb er wel een paar, maar hoe kan ik die dan vinden Normaal gesproken krijg je een mail met de benodigde URL van de maker van de cache zodra jij die cache als found hebt gelogd. Niet aan iedere serie of cache hangt een banner vast. Maar wanneer je de URL hebt plaats je deze in je handtekening. En wallah daar staat ie dan.
gpsgek Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 wallah voilà, volgens mij franse juffrouw...
Team jemar Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 Misschien werd Wahalla bedoeld !? Maar GPS-gek: het is toch Franse juffrouw ?!
Bappie-NL Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 wallah voilà, volgens mij franse juffrouw... Mijn Franse juffrouw, volgens mijn inmiddels allang gepensioneerde Nederlands leraar. Je komt uit Rotterdam of je komt het niet... Wat hebben wij nou met die fransen???
driehm Geplaatst 10 september 2007 Auteur Geplaatst 10 september 2007 wallah Dan ben je toch een Belg ? heren bedankt en vrouwen natuurlijk nederlands frans of belgisch, ga maar eens wat proberen
Bappie-NL Geplaatst 10 september 2007 Geplaatst 10 september 2007 heren bedankt en vrouwen natuurlijk nederlands frans of belgisch, ga maar eens wat proberen Nou maak je mij toch heel nieuwsgierig naar wat je gaat proberen! Caches lopen en vinden waar deze banners / labels aan verbonden zijn???
gekodiver Geplaatst 21 oktober 2007 Geplaatst 21 oktober 2007 Dit draadje maar eens opgespoord omdat ik ook bij veel cachers veel van die leuke handtekeningen zie staan. Ik snap dat je bij Stevige Stapper e.d. handtekeningen eerst serieus iets moet doen voordat je deze verdient maar ik zie ook wel een earthcache logo en bijv. het United for diabetes. Hoe kom je daar dan aan. Is er ergens een draadje of of een soort handleiding hoe het precies zit met die logo (handtekeningen)? Thanks!
Aanbevolen berichten