Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dan ben ik ook van de partij als het niet in de herfstvakantie is.

Het lijkt mij leuk om ook andere technieken te leren en andere cachers te ontmoeten.

1 van team Kraaiennest.

Geplaatst

Hey,

Oktober bleek om agenda technische redenen niet mogelijk: WK Bokkenollen zit ons in de weg.

Maar, de ZddP gaat wel door.

Zet je muts op, doe je sjaal om en trek dikke sokken aan.... want..... het wordt 1 december.

Inschrijven kan op de site die binnenkort online komt.

Geplaatst
Nou...hij staat genoteerd. :P Maarreh, ik denk dat ik de lange onderbroek ook maar uit de kast trek. :angry:;)

Groetjes,

Wendy

En Gizmo, vergeet je muts met binnenverlichting niet. ;):lol:

Groeten Jan-Willem & Ingeborg.

Geplaatst

1 december?? Helaas kan ik dan wel, dus dat wordt flink stappen. Gelukkig heb ik dan stevig stappen als het goed is achter de rug dus dat gaat wel lukken. :angry:

Kunnen jullie mij allemaal eindelijk ontmoeten ;)

Geplaatst

Opeens viel mijn oog op dit lijntje, kwam eigenlijk door het opvallen van de naam van een goed bevriend team, Surdo. Na alles gelezen te hebben en om meer te weten te komen over de diverse technieken, hierbij mijn aanmelding. 1 persoon en 1 december is totaal geen probleem.

Inschrijfgeld is geen probleem, dat is wel overkomelijk.

The Workman

Geplaatst (bewerkt)
Hmm. 1 december. Ik wil wel komen, maar waarschijnlijk zit er een schijnheilige in de weg, zo’n oude man, een vriend van iedereen, kortom Sinterklaas.

Ik ga proberen deze op zondag te laten aankloppen.

Surprise kan zowel zaterdag als zondag gelopen worden. Zo ging het er aan toe in 2005, en ik neem aan dat het dit jaar ook niet anders zal zijn. Tenzij de Sint stilletjes voorbijloopt...

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst

Hmm. 1 december. Ik wil wel komen, maar waarschijnlijk zit er een schijnheilige in de weg, zo’n oude man, een vriend van iedereen, kortom Sinterklaas.

Surprise kan zowel zaterdag als zondag gelopen worden. Zo ging het er aan toe in 2005, en ik neem aan dat het dit jaar ook niet anders zal zijn. Tenzij de Sint stilletjes voorbijloopt...

Die sint is niet het probleem. Het is de Sint waarvoor mijn neef en nichtje al de hele middag al voor hebben gezonden. Die hebben graag dat ik erbij ben wanneer hoort wie klopt daar wordt ingezet.

• 4 weeks later...
Geplaatst

We verstrekken namelijk een informatie boekje met de route technieken die we gebruiken en tijdens het event kun je ze in de praktijk oefenen.

Heb je de ontbrekende bladzijde al gevonden? :D

Bladzijde 16?

Kan, dan krijg je de Kerstman weer :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...