TinkerTeam Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Kreeg net een notification van een nieuwe cache, 14,2 km hier vandaan. reviewer: tupperman. Hee, die kennen we nog niet maar goed, Duitsland is hier dichtbij. Dus even gekeken en wat zie ik? In de buurt van Duisburg.....da's toch een heel eind van Drenthe. Is de database van .com even van slag? Zijn er meer die dit soort missertjes krijgen? Verder geen probleem hoor, maar ben wel nieuwsgierig hoe zoiets kan.
Team jemar Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Ik kreeg het mailtje net ook al binnen: 41,7 kilometer van mijn thuiscoördinaat....Nou: Duisburg is iets verder . FTF zal wel een beetje lastig worden ! De database zal inderdaad wel een beetje van slag zijn...
kalkendotters Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Kreeg net een notification van een nieuwe cache, 14,2 km hier vandaan. reviewer: tupperman. Hee, die kennen we nog niet maar goed, Duitsland is hier dichtbij. Dus even gekeken en wat zie ik? In de buurt van Duisburg.....da's toch een heel eind van Drenthe. Is de database van .com even van slag? Zijn er meer die dit soort missertjes krijgen? Verder geen probleem hoor, maar ben wel nieuwsgierig hoe zoiets kan. Ze zijn weer eens bezig met aanpassingen op de website van gc.com. Daar zijn wat dingen fout gegaan; waardoor men toch maar besloten heeft alles weer terug naar het oude te zetten, en er dinsdag maar eens mee verder te proberen.
TinkerTeam Geplaatst 17 augustus 2007 Auteur Geplaatst 17 augustus 2007 Kreeg net een notification van een nieuwe cache, 14,2 km hier vandaan. reviewer: tupperman. Hee, die kennen we nog niet maar goed, Duitsland is hier dichtbij. Dus even gekeken en wat zie ik? In de buurt van Duisburg.....da's toch een heel eind van Drenthe. Is de database van .com even van slag? Zijn er meer die dit soort missertjes krijgen? Verder geen probleem hoor, maar ben wel nieuwsgierig hoe zoiets kan. Ze zijn weer eens bezig met aanpassingen op de website van gc.com. Daar zijn wat dingen fout gegaan; waardoor men toch maar besloten heeft alles weer terug naar het oude te zetten, en er dinsdag maar eens mee verder te proberen. OK! Waar vind je deze info?
Jurgen & Co Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Wat denk je zelf? Op het forum van GC.COM
lennie1975 Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Ze zijn weer eens bezig met aanpassingen op de website van gc.com. Daar zijn wat dingen fout gegaan; waardoor men toch maar besloten heeft alles weer terug naar het oude te zetten, en er dinsdag maar eens mee verder te proberen. Dat heb ik gemerkt ja... was ik via "Search with Google Maps" een paar cachkes aan het opsnorren, krijg ik ineens een nieuwe layout. En ook de ene sql error na den andere... gedaan met spelen.
Kruimeldief Geplaatst 18 augustus 2007 Geplaatst 18 augustus 2007 Het enige wat gewijzigd was, wat me de afgelopen dagen al was opgevallen, was dat in de edit listing modes de datuminvoer voor de cache gewijzigd was. Te klein, en de invoermogelijkheid was zo'n klein kalendertje waar je in moest scrollen om de gewenste datum aan te klikken. Dat is gelukkig weer teruggedraaid. Verder heb ik geen verschillen gezien met "normaal".
Aanbevolen berichten