De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Heb nog wat bijgevoegd. Eea is nu te vinden onder menu diversen / afstand incoontjes op www.gc-snag.nl Wordt dit ook ingebakken ibij de DHZ-pagina? en zo ja, werkt het dan ook weer als je een eigen kaart maakt. bij .nl? Het zou heeeeeeel mooi zijn Sn@g bedankt voor wat je nu hebt gedaan.
Geopatra Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Heb nog wat bijgevoegd. Eea is nu te vinden onder menu diversen / afstand incoontjes op www.gc-snag.nl Top !! Ga ik zeker hanteren ! Bedankt. Geopatra.
Ilonka1980 Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Ben helemaal voor. Alleen wat ik niet begrijp is dat ik het de ene keer geheel rechts op de cachepagina aantref en een andere keer bij de tekst. Heeft dit met de opmaak van je cachepagina te maken? Of zit het verschil em in .com en .nl?
Kruimeldief Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Via de DHZ pagina van .nl kun je een pictorgram toevoegen waarbij de afstand dan duidelijk zichtbaar is. Ook de nederlandse reviewers verzoeken bij het plaatsen van een nieuwe cache hier gebruik van te maken. Dat is dus volstrekt niet waar. De Nederlandse reviewers (en ook buitenlandse) "verplichten" de cache-eigenaar om de icoontjes in te voeren via de Attributes. De Attributes te vinden op de site van geocaching.com. Dmv deze attributes kunnen cachezoekers hun zoektocht naar een specifieke cache filteren door icoontjes in of uit te schakelen. De reviewers krijgen een foutmelding als er geen of te weinig icoontjes via de Attributes zijn geplaatst. De icoontjes die aangeboden worden door geocaching.nl via DHZ doen daar niet aan mee en zullen nooit door geen enkele reviewer gevraagd worden deze erbij te plaatsen. Grof gezegd ziet een reviewer het eerder als "vervuiling" van de cachepagina (omdat ze er soms zelfs dubbel worden geplaats, zowel van gc.com wat verplicht is, als nog eens van gc.nl dat men dus vrijwillig doet)
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Via de DHZ pagina van .nl kun je een pictorgram toevoegen waarbij de afstand dan duidelijk zichtbaar is. Ook de nederlandse reviewers verzoeken bij het plaatsen van een nieuwe cache hier gebruik van te maken. Dat is dus volstrekt niet waar. De Nederlandse reviewers verplichten de cache-eigenaar om de icoontjes in te voeren via de Attributes. De Attributes te vinden op de site van geocaching.com. Dmv deze attributes kunnen cachezoekers hun zoektoch naar een specifieke cache filteren door icoontjes in of uit te schakelen. De icoontjes die aangeboden worden door geocaching.nl via DHZ doen daar niet aan mee en zullen nooit door geen enkele reviewer gevraagd worden deze erbij te plaatsen. Grof gezegd ziet een reviewer het eerder als "vervuiling" van de cachepagina (omdat ze er soms zelfs dubbel worden geplaats, zowel van gc.com wat verplicht is, als nog eens van gc.nl dat men dus vrijwillig doet) Oops , dan is er sprake van spraakverwaring (reviewernote niet goed gelezen). Duizendmaal excuses . Het zou wel mooi zijn als .com deze mogelijkheid had en het verplicht werd. Kun je een keer een balletje opgooien bij de yanks. Throw a ball up. thank you.
Kruimeldief Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Ben helemaal voor. Alleen wat ik niet begrijp is dat ik het de ene keer geheel rechts op de cachepagina aantref en een andere keer bij de tekst. Heeft dit met de opmaak van je cachepagina te maken? Of zit het verschil em in .com en .nl? Wat je rechts ziet is van geocaching.com en verplicht. Wat je links ziet is iets wat je zelf verzonnen hebt en telt dus wat geocaching.com betreft niet mee. Oops , dan is er sprake van spraakverwaring (reviewernote niet goed gelezen).Duizendmaal excuses . Het zou wel mooi zijn als .com deze mogelijkheid had en het verplicht werd. Kun je een keer een balletje opgooien bij de yanks. Throw a ball up. thank you. Welke mogelijkheid? Die van icoontjes plaatsen? die is er. Tot maximaal 10 kun je plaatsen. Of bedoel je een icoontje voor afstand/lengte van de eventuele route?. Ik wil er wel een balletje over opwerpen, maar ik denk data afstanden voor de Amerikanen geen bezwaar is. Eigenlijk is het icoontje van wel of niet in een uur te doen er al voor. of Ik zal eens vragen of ze bereid zijn er een paar icoontjes bij te plaatsen. Iets van <5 mile en > 5 mile
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Ik zal eens vragen of ze bereid zijn er een paar icoontjes bij te plaatsen. Iets van <5 mile en > 5 mile Verwijs ze maar naar de icoontjes van Sn@g .
Kruimeldief Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Vraag maar of ze het in km willen doen ik denk dat ze dat nooit zullen doen. Ze houden zich het liefst aan hun eigen stelsel
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Ze houden zich het liefst aan hun eigen stelsel Dat is net zo degelijk als hun bruggen . Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de DHZ-pagina. Maar het liefst zie ik de Sn@gcoontjes daar in opgenomen, zodat ik met behulp van "eigen kaart" de lange caches kan uitfilteren. Ook ideaal voor een cacheraid .
The Scorpios Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Ze houden zich het liefst aan hun eigen stelsel tja dat geloof ik graag maar effe wat heb je nu in je handtekening staan? 1e op de ranking van reviewers? Feessie waard
gpsgek Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de DHZ-pagina. Maar het liefst zie ik de Sn@gcoontjes daar in opgenomen, zodat ik met behulp van "eigen kaart" de lange caches kan uitfilteren. Ook ideaal voor een cacheraid . Allemaal Xaa even lief aankijken?
The Scorpios Geplaatst 14 augustus 2007 Geplaatst 14 augustus 2007 Heb nog wat bijgevoegd. Eea is nu te vinden onder menu diversen / afstand incoontjes op www.gc-snag.nl Ziet er prachtig uit maar......tussen de 5 en 5,5 km is me toch wel een beetje te nauwkeurig. Als een cacher nogal scharrelt rond een waypoint en de ontvangst is matig, dan kan de track behoorlijk vreemde lijnen laten zien die meetellen bij de afstand. Dan heb ik 6 km maar de cacher na 8 waypoints wel 7,4. Dat wordt heibel in het team want "jij hebt toch gezegd dat het maar 6 km is en nu is het veel langer dus.... Gelukkig heeft de cachelegger altijd gelijk
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Als een cacher nogal scharrelt rond een waypoint en de ontvangst is matig, dan kan de track behoorlijk vreemde lijnen laten zien die meetellen bij de afstand. Dan heb ik 6 km maar de cacher na 8 waypoints wel 7,4. Dat wordt heibel in het team want "jij hebt toch gezegd dat het maar 6 km is en nu is het veel langer dus.... Inderdaad "hun" probleem .
De Roode Loper Geplaatst 14 augustus 2007 Auteur Geplaatst 14 augustus 2007 Allemaal Xaa even lief aankijken? Xaa, alsjeblief
Aanbevolen berichten