GeoPoesz Geplaatst 23 juli 2007 Geplaatst 23 juli 2007 Vandaag enige berichten gehad dat er door mij gemaakte logs van (virtuele) caches in de USA gedelete zijn door een cacher die een hoeveelheid caches heeft geadopteerd. Ik weet dat de virtuele caches niet virtueel gelogd mogen worden, maar mijn vrouw is regelmatig in de States te vinden vanwege haar hobby, en trekt er dan soms met haar "borduurvriendinnen" (zonder GPS'er) op uit, die laten haar een stukje van hun state zien, en landmarks zijn dan makkelijk met alleen een kaart (of lokale kennis) te vinden, en na haar terugkeer worden ze dan (op 1 en dzelfde datum) gelogd. Ik vind het onterecht dat er dus maar aangenomen wordt dat ze "virtueel" gevonden zijn.
TuuronTour Geplaatst 23 juli 2007 Geplaatst 23 juli 2007 Zoek dan contact met de betreffende cacher, vraag naar zijn motivatie en leg uit dat je vrouw wel degelijk ter plaatse is geweest.
GeoPoesz Geplaatst 23 juli 2007 Auteur Geplaatst 23 juli 2007 Dat heb ik dus gedaan, maar wanneer ik een antwoord terugkrijg met de strekking dat ik niet moet zeuren en vol BS zit, wordt ik echt een beetje verdrietig. Ik weet uit ervaring dat niet alle amerikanen zo zijn, maar dit soort termen, daar zakt mijn broek van af .......
TuuronTour Geplaatst 23 juli 2007 Geplaatst 23 juli 2007 (bewerkt) Dat is wel heel flauw van die cacher ja, hij gaat kennelijk uit van het principe 'schuldig tot tegendeel bewezen is' . Toen ik ooit een gearchiveerde cache adopteerde (nu niet meer mogelijk) kreeg ik van Kruimeldief het vriendelijke verzoek om oude logs te laten staan. Geen idee of dat een regel van gc.com was of een beleefdheidsverzoek namens de cachersgemeenschap . In het eerste geval zou je kunnen overwegen contact op te nemen met de Amerikaanse reviewer van die cache, die zou de eigenaar er op kunnen aanspreken geen logs meer te deleten tenzij hij echt kan aantonen dat ze nep zijn. Misschien dat Kruimel kan vertellen of er regels bestaan mbt het deleten van logs 23 juli 2007 bewerkt door TuuronTour
ghost33 Geplaatst 24 juli 2007 Geplaatst 24 juli 2007 als er een gps op de foto`s staat mag hij hem niet verwijderen of als de tekst anders aan geeft zo niet kan het een willekeurige foto zijn dus volg gewoon de regels van de cache
Ilonka1980 Geplaatst 24 juli 2007 Geplaatst 24 juli 2007 Het deleten van logs betekent waarschijnlijk dat je aantal founds ook zakt... Maar misschien kan Kruimel daar een beter antwoord op geven. Is het niet zo dat je bij Landmarks (/Benchmarks/Meetpunten) een foto moet plaatsen?? Enne wat is BS??
Lex Geplaatst 24 juli 2007 Geplaatst 24 juli 2007 Enne wat is BS??Hoogstwaarschijnlijk stierenstront.
De Oliva's Geplaatst 24 juli 2007 Geplaatst 24 juli 2007 (bewerkt) Het plezier van het vinden kunnen ze je toch niet afnemen? Kan me wel voorstellen dat een dergelijk netelige reactie, waarbij uitwerpselen van welk dier dan ook worden genoemd, datzelfde plezier nogal tempert. Ik zou zeggen, niet meer op in gaan, lekker andere caches gaan vinden van beschaafder volk. 24 juli 2007 bewerkt door De Oliva's
GeoPoesz Geplaatst 24 juli 2007 Auteur Geplaatst 24 juli 2007 Inderdaad, ik heb de beste man nog een mailtje teruggestuurd waarin ik hem bedank voor zijn "beleefde" mailtje (en we de volgende keer wel een kopie van het ticket op zullen sturen), niets meer op terug gehoord........... Ach, we gaan gewoon verder en laten ons het plezier niet ontnemen Topic kan wat mij betreft dicht. Groet
Team jemar Geplaatst 24 juli 2007 Geplaatst 24 juli 2007 Inderdaad, ik heb de beste man nog een mailtje teruggestuurd waarin ik hem bedank voor zijn "beleefde" mailtje (en we de volgende keer wel een kopie van het ticket op zullen sturen), niets meer op terug gehoord...........Ach, we gaan gewoon verder en laten ons het plezier niet ontnemen Topic kan wat mij betreft dicht. Groet Hierbij!
Aanbevolen berichten