Spring naar bijdragen

Geocoin activeren/registreren; Hoe gaat dat?


Joppnl

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

vandaag een 3-tal geocoins overgenomen die via dit forum aangeboden waren. Wij gaan morgen op vakantie en zouden het nl leuk vinden om er 1 in het vakantieland te droppen.

 

Nou probeer ik de coins te activeren maar er blijkt naast de code op de munt zelf dat je ook ook een activatiecode moet ingegeven.

 

Deze zat niet bij de munt, is die nou nog te achterhalen of hebben we nu 3 munten "voor het album" :beerchug:

 

1 van de coins heeft als nummer <delete> als ik dat invoer dat geeft geocacing.com aan dat ie idd niet geregistreerd is maar goed, zoals gezegd, ik heb geen andere code erbij....

 

alvast bedankt voor t antwoord.

bewerkt door Joppnl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou probeer ik de coins te activeren maar er blijkt naast de code op de munt zelf dat je ook ook een activatiecode moet ingegeven.

 

Ze moeten inderdaad eerst nog geaktiveerd worden. Geef eerst de namen van de coins maar door, dan komen de website's waar je de aktivatiecode's vandaan kan halen, vanzelf wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou erg fijn zijn als dat nog zou lukken, morgenochtend op vakantie en dan willen we er 1 daar droppen.

 

 

Nummers van de coins:

 

 

Edit: trackingnummers verwijderd

 

 

 

deze laatste kan ik wel terugvinden op geocaching.com maar geen idee hoe ik m zou moeten "adopteren".

 

Maar het leukst zouden we vinden als we 1 van de NLcoins kunnen droppen.

 

Alvast wederom bedankt!

 

 

 

 

 

Ze moeten inderdaad eerst nog geaktiveerd worden. Geef eerst de namen van de coins maar door, dan komen de website's waar je de aktivatiecode's vandaan kan halen, vanzelf wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

ja op geocoins.nl staat links het rijtje activatiecode. Hier kan je de code opvragen en daarna op geocaching.com de registratie compleet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP!!!

 

 

de stappen doorlopen en nu staat ie op onze naam.

 

Wat nog niet lukt is de ene munt die al geregistreerd stond, die staat nog op de vorige eigenaar waar we 'm van overgenomen hebben maar da's niet zo'n probleem, voorlopig gaat de munt waar het gelukt is in de reiskoffer en morgen mee op pad om in het buitenland z'n reis verder voort te zetten.

 

Bedankt voor de hulp!

 

Team_Günther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TOP!!!

 

 

de stappen doorlopen en nu staat ie op onze naam.

 

Wat nog niet lukt is de ene munt die al geregistreerd stond, die staat nog op de vorige eigenaar waar we 'm van overgenomen hebben maar da's niet zo'n probleem, voorlopig gaat de munt waar het gelukt is in de reiskoffer en morgen mee op pad om in het buitenland z'n reis verder voort te zetten.

 

Bedankt voor de hulp!

 

Team_Günther

 

De adoptie is inmiddels verzonden :)

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat het activeren is gelukt. :thumbup:

Om te voorkomen dat willekeurige lezers je coin gaan loggen zonder deze te hebben gevonden kun je beter

het 'trackingnummer' verwijderen uit je berichten...

 

Prettige vakantie alvast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Mooi dat het activeren is gelukt. :P

Om te voorkomen dat willekeurige lezers je coin gaan loggen zonder deze te hebben gevonden kun je beter

het 'trackingnummer' verwijderen uit je berichten...

 

Prettige vakantie alvast...

 

 

OK, bedankt voor de tip.

 

Ondertussen weer terug van vakantie en is 1 van onze coins aan z'n reis begonnen. Spannend!

 

Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp, was wel ff stressen als dingen niet lukken 1 dag (beter gezegd een aantal uur) voor de vakantie Maar toch gelukt :thumbup: Thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 6 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...