heidie und peter Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Hallo, Kent iemand deze Geocaching.eu site ook. Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Ja, die ken ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Handig! Vooral die Europese vlag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Deze site is ooit in dit draadje aangekondigd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 25 juni 2007 Share Geplaatst 25 juni 2007 Thanx, ik was dat linkje kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Tuurlijk kennen we die site Het staat voor mij gelijk met een vereningd europa. Het werkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rexenrakker Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Hallo, Kent iemand deze Geocaching.eu site ook. Groet Leuke site. Ik had er nog nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Handig! Vooral die Europese vlag . Yep! En ook het feit dat de luxemburgse en de nederlandse vlag beide naar geocaching.nl verwijzen. TOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Handige site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Yep! En ook het feit dat de luxemburgse en de nederlandse vlag beide naar geocaching.nl verwijzen. TOP Voor wat het reviewen van geocaches in beide landen betreft, klopt de verwijzing naar Nederland ook wel. De NL Reviewers hebben Luxemburg er ook bij. Wat dat betreft zijn ze wel up to date met hun info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden