Veldvors Geplaatst 13 november 2007 Geplaatst 13 november 2007 ja, ken het probleem. Ben je je kaart aan het bekijken zie je in eens een aantal stippen die er voorheen niet stonden (o.a. in de regio Wilp)...1e gedachte is dan natuurlijk "hey...nieuwe! Maar nee, ze zaten in het archief. Het lijkt erop dat het langzaam word opgelost.
langzaam Geplaatst 13 november 2007 Geplaatst 13 november 2007 Ook wij hebben er de afgelopen 2 weken last van gehad. Sinds gisteren zijn die weer allemaal verdwenen. Dus ik ga er vanuit dat dit tijdelijke "probleem" opgelost is .
Malyenki Geplaatst 13 november 2007 Geplaatst 13 november 2007 En wat ik juist jammer vind is dat op de gevondenkaart de gearchiveerde caches niet staan...
langzaam Geplaatst 13 november 2007 Geplaatst 13 november 2007 hmmmm, er is een oud gezegde dat gaat als volgt: Hier vind je .... daar laat je
Team jemar Geplaatst 13 november 2007 Geplaatst 13 november 2007 Sinds een paar dagen het verschijnsel dat bij het opvragen van de cachekaart, niet gevonden caches, er een aantal gearchiveerde caches zichtbaar zijn. Het gaat hierbij om de stippenkaart, mijn vraag is nu hebben meer mensen "last"van dit verschijnsel? Afgelopen weekens werd in dit draadje dezelfde vraag gesteld, waarbij Xaa het verlossende antwoord gaf (bericht nr 8) !
keesenanita Geplaatst 8 mei 2008 Geplaatst 8 mei 2008 Als wij "cache kaarten" aanklikken krijgen we netjes alle stipjes. Klikken we "gevonden" of "niet gevonden" aan dan krijgen we niets, geeneens een kaart. Wel staat er het onderste rijtje met gekleurde bolletjes van virtual, traditional, multi etc. We gebruiken de traditonele kaarten, met google maps loopt de pc vast. Iemand enig idee waar dat aan ligt en wat we er aan kunnen doen?
joemanve Geplaatst 8 mei 2008 Geplaatst 8 mei 2008 Hallo Anita, Ditzelfde probleem hebben wij ook, maar als ik gebruik maak van google maps heb ik dit probleem niet. Alleen met traditionele kaarten dus. Auke
De Kolonisten Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 Als wij "cache kaarten" aanklikken krijgen we netjes alle stipjes. Klikken we "gevonden" of "niet gevonden" aan dan krijgen we niets, geeneens een kaart. Wel staat er het onderste rijtje met gekleurde bolletjes van virtual, traditional, multi etc. We gebruiken de traditonele kaarten, met google maps loopt de pc vast. Iemand enig idee waar dat aan ligt en wat we er aan kunnen doen? Hetzelfde probleem hier. En googlemaps is geen optie vanwege vastlopen. De andere functie van .com werkt natuurlijk wel, maar is lang zo overzichtelijk niet + binnen de kortste keren meer dan 500 caches op de kaart en dat pikt die niet. Kortom, is er dus iemand die weet wat we moeten doen?
tjitte Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 [quote Hetzelfde probleem hier. En googlemaps is geen optie vanwege vastlopen. De andere functie van .com werkt natuurlijk wel, maar is lang zo overzichtelijk niet + binnen de kortste keren meer dan 500 caches op de kaart en dat pikt die niet. Kortom, is er dus iemand die weet wat we moeten doen? Met rechtsklik op rode kruis "Koppeling openen" en dan de kaart heen en weer schuiven Onder aan de kaart kompasroos O Z W N iets meer werk maar gaat wel.
keesenanita Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 Tjitte, op welke pagina zoek ik dat rode kruis om de koppeling te openen? Dank voor het meedenken.
De Kolonisten Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 Dank je wel Tjitte: het werkt! Keesenanita: je moet op de rode kruis klikken die je krijgt, als je op "niet gevonden" hebt geklikt.
tjitte Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 Tjitte, op welke pagina zoek ik dat rode kruis om de koppeling te openen? Dank voor het meedenken. Kaart "niet gevonden" openenen Vervolgens komt een groot of klein kader met daarin een klein rood kruis en het woordje kaart als je er op staat, daar moet je op rechtsklikken. suc6
keesenanita Geplaatst 9 mei 2008 Geplaatst 9 mei 2008 Bij ons staat geen kruis....wel het woord KAART maar dat werkt niet als je er op klikt... Ja hoor, het werkt wel als we op het vierkantje klikken voordat het woord KAART verschijnt. Wel wat meer werk omdat je de kaart naar de goede plek moet sturen met het kompas maar dat is niet erg. We kunnen weer vooruit. BEDANKT!!
antarctica Geplaatst 10 mei 2008 Geplaatst 10 mei 2008 Hier werkt ie (gelukkig) weer perfect! Dank, Xaa. Antarctica
Aanbevolen berichten