Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

de "niet gevonden" kaart van Nederland lijkt sinds zaterdagavond bij ons niet lekker te werken. Er verschijnen maar een paar caches; na een paar keer op de knop "niet gevonden" te drukken komen er wel wat meer in beeld, maar niet allemaal. Ligt het aan ons account? :beerchug:

Geplaatst

Met google maps of de oude kaarten?

Bij ons werkt met de oude kaarten alles prima! :blush:

Die nieuwe probeer ik niet, want dan loopt mijn computer weer vast. :beerchug:

groetjes GeoVlinder

Geplaatst
Met google maps of de oude kaarten?

Bij ons werkt met de oude kaarten alles prima! :blush:

Die nieuwe probeer ik niet, want dan loopt mijn computer weer vast. :beerchug:

groetjes GeoVlinder

Betreft google maps.

De Oliva's

Geplaatst

Wij hebben sinds een paar dagen hetzelfde probleem.

Bij het aanklikken van "cache kaarten" verschijnen er maar een paar stipjes.

Pas als we klikken op "nog niet gevonden" komen alle stipjes pas tevoorschijn.

Dacht dat het misschien vanzelf wel weer goed zou komen, maar het is al een paar dagen zo.

Geplaatst
de "niet gevonden" kaart van Nederland lijkt sinds zaterdagavond bij ons niet lekker te werken. Er verschijnen maar een paar caches; na een paar keer op de knop "niet gevonden" te drukken komen er wel wat meer in beeld, maar niet allemaal. Ligt het aan ons account? :beerchug:

heb ik ook...ik ga nu maar via een cachepagina naar 'geocache in google maps.' :blush:

of direct via gsak natuurlijk....

Geplaatst

Er zit meer niet goed bij de googlekaarten. Eerder was ak gemeld dat op de gevonden kaart ook de eigen caches staan. ik denk dat bovengenoemd probleem hier ook onderdeel van uit maakt (of niet Xaa?).

Geplaatst

De methode die Volksdansje voorstelt werkt goed, krijg ik wel de vertrouwde met "niet gevonden" bezaaide kaart. Zo te zien is er nog genoeg te cachen :beerchug:

Toch blijkt het niet zo lekker te zitten te zitten met Google maps. Nou ja Oliva's, niet zeuren, cachen! :blush:

Geplaatst
De methode die Volksdansje voorstelt werkt goed, krijg ik wel de vertrouwde met "niet gevonden" bezaaide kaart. Zo te zien is er nog genoeg te cachen :dribble:

Toch blijkt het niet zo lekker te zitten te zitten met Google maps. Nou ja Oliva's, niet zeuren, cachen! :blush:

Bij mij werkt bovenstaand trucje in ieder geval niet. Ik maak op twee computers gebruik van Google Maps. De ene computer geeft wel alle niet gevonden caches en en de ander niet. Het lijkt dus iets met de computer te maken te hebben en niet met www.geocaching.nl.

Geplaatst

Ik heb ook een probleem met de "niet gevonden kaart" maar van iets andere aard.

Ik gebruik de oude kaart met de stipjes.

Als ik in de linker balk op "niet gevonden" klik krijg ik heel Nederland met de caches die ik nog niet gevonden heb, tot zover gaat het goed. Als ik vervolgens op de kaart klik om in te zoomen naar de omgeving waar ik wil gaan cachen, gaat het mis.

Er verschijnt geen ingezoomde kaart maar ik krijg een foutmelding dat de webpagina niet kan worden weer gegeven.

Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem? Of weet iemand misschien wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst (bewerkt)

nah, voorzetje dan voor alles wat goed gaat;

onder windows, met IE7;

* oude kaarten helemaal; we zien alle stipjes. Door ons niet gevonden-kaart; we zien de juiste stipjes ( niet die we zelf geplaatst, hebben, dus dat is ook weer gefikst) en gaan we inzoomen, dan werkt alles weer als vanouds (goed dus).

* nieuwe ( google) kaarten; we zien met welke variatie dan ook , altijd maar een gedeelte van de stipjes. (vroeger had je dan een melding dat er mogelijk stipjes ontbraken omdat er teveel waren) nu weet je dus niet zeker of je een bepaald ingezoomd gebiedje daadwerkelijk "leeggecached" hebt of dat niet alles geladen is.

bewerkt door Pentagram
Geplaatst
Bij mij werkt het gewoon.

Wat is de foutmelding? Wat is het adres dat bij die foutmelding in je adresbalk staat?

Nog een bepaalde browser, besturingssysteem?

De tekst in mijn adres balk is:

http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...2162333?516,410

Ik werk met IE7 onder XP-home

Dit deed het tot voorkort ook geheel zonder problemen. Ik merkte het gisteren voor het eerst. :crybaby:

Geplaatst (bewerkt)
* nieuwe ( google) kaarten; we zien met welke variatie dan ook , altijd maar een gedeelte van de stipjes. (vroeger had je dan een melding dat er mogelijk stipjes ontbraken omdat er teveel waren) nu weet je dus niet zeker of je een bepaald ingezoomd gebiedje daadwerkelijk "leeggecached" hebt of dat niet alles geladen is.

Hier precies hetzelfde probleem. Het lijkt wel als er maar een maximaal aantal caches getoond kunnen worden. Mijn niet gevonden kaart ziet er nu zo uit:

caches.JPG

Helaas is dit toch echt niet het geval :crybaby:.

Mike

Nightfire

bewerkt door Nightfire
Geplaatst

De methode die Volksdansje voorstelt werkt goed, krijg ik wel de vertrouwde met "niet gevonden" bezaaide kaart. Zo te zien is er nog genoeg te cachen :crybaby:

Toch blijkt het niet zo lekker te zitten te zitten met Google maps. Nou ja Oliva's, niet zeuren, cachen! :frusty:

Bij mij werkt bovenstaand trucje in ieder geval niet. Ik maak op twee computers gebruik van Google Maps. De ene computer geeft wel alle niet gevonden caches en en de ander niet. Het lijkt dus iets met de computer te maken te hebben en niet met www.geocaching.nl.

Het lijkt te maken te hebben met het maximum aantal punten dat in een Google Maps kaart weergegeven kan worden. Als ik de kaart iets oostwaarts verschuif, zodat er meer water (in dit geval IJsselmeer) op komt, dan komen punten die eerst niet zichtbaar waren, er plotseling wel op.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...