Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een nieuwe username "CoKa" in gebruik genomen en wil onze gevonden caches overzetten naar deze account. Volgens een mail van Geocaching.com zou dit handmatig uitgevoerd moeten worden. Ik weet echter niet hoe.

Is er iemand die het wel weet?

Con Dekker.

Geplaatst

Gewoon de oude logjes weer opzoeken, kopieeren en dan onder de nieuwe naam op nieuw loggen. Er zit echt niks anders op.

Suc6

Geplaatst (bewerkt)

Moeten de gevonden caches dan ook eerst verwijderd worden voordat hij overgezet wordt?

Krijg ik geen problemen met de invoer van TB's en Geocoin's?

bewerkt door CoKa
Geplaatst

Euh, mag wel hoeft niet. En met de coins en tb's die je hebt verplaatst gebeurd niks bijzonders. Je houd gewoon zometeen 2 accounts. Je kan niet de coins en tb's overzetten naar je nieuwe acount.

Geplaatst
Moeten de gevonden caches dan ook eerst verwijderd worden voordat hij overgezet wordt?

Krijg ik geen problemen met de invoer van TB's en Geocoin's?

Wat wij hebben gedaan:

-alle founds opnieuw gelogd onder de nieuwe teamnaam op de oorspronkelijke logdatum

-de eigenaars van de caches even gemeld (aangezien de nieuwe teamnaam niet in een logrol staat geschreven)

-ingelogd met oude teamnaam en de oude logs verwijderd

-eigenaars van de tb's gemaild voor het nummer om opnieuw te kunnen loggen

-de tb's (op oorspronkelijke retrieved-datum) loggen als discovered met vermelding 'gevonden, gelogd en gelegd onder onze oude teamnaam: ...'

-oude logs hebben we niet verwijderd

-de tb's waarvan de eigenaar niet gereageerd heeft, op de watchlist gezet van de nieuwe teamnaam en zodra die tb geraapt is, de tijdelijke bezitter mailen om het nummer. Zo hebben we ze uiteindelijk allemaal gekregen.

Succes, het is een aardige klus!

Geplaatst

Zat ook te denken aan een andere lognaam, vroeg me alleen af of dit geen problemen opleverd met het overzetten van de founds, aangezien deze niet op de originele logrol cq logboek staan.

Geplaatst
Zat ook te denken aan een andere lognaam, vroeg me alleen af of dit geen problemen opleverd met het overzetten van de founds, aangezien deze niet op de originele logrol cq logboek staan.

In ons geval (wij hadden toen ongeveer 85 founds) heeft niemand er moeilijk over gedaan.

Sommige cache-eigenaars hebben wel zelf al de oude logs verwijderd; wij hebben dat voor de rest ook gedaan zodat het aantal founds van een cache nog klopt.

Geplaatst

Ik ben inmiddels druk bezig, heb er al 28 overgezet en meteen de oude verwijderd.

Die met TB's en Coins doe ik later wel.

Aardig klusje, ik stop er nu mee.

Bedtijd!

Geplaatst

Waarom is er eigenlijk geen functie die het mogelijk maakt van nickname te veranderen? Dit moet in de database van GC.com niet zo moeilijk zijn in te bouwen !? Weet iemand een antwoord?

Geplaatst
Waarom is er eigenlijk geen functie die het mogelijk maakt van nickname te veranderen? Dit moet in de database van GC.com niet zo moeilijk zijn in te bouwen !? Weet iemand een antwoord?

Tip: gebruik de zoekfunctie bovenaan. Dit heeft wel ooit bestaan maar is uitgeschakeld.

Geplaatst

In ons geval (wij hadden toen ongeveer 85 founds) heeft niemand er moeilijk over gedaan.

Sommige cache-eigenaars hebben wel zelf al de oude logs verwijderd; wij hebben dat voor de rest ook gedaan zodat het aantal founds van een cache nog klopt.

Denk dat ik het voorlopig maar bij mij lognaam laat, lijkt me nogal een hels karwei om alles over te zetten. Bedankt voor de reactie.

Edwinsp

• 2 weeks later...
Geplaatst

een feature dat ze er beter in hadden kunnen laten...

ken genoeg namen die eerst een team waren en toen niet meer... das dan een beetje l...ig

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)
Ik heb een nieuwe username "CoKa" in gebruik genomen en wil onze gevonden caches overzetten naar deze account. Volgens een mail van Geocaching.com zou dit handmatig uitgevoerd moeten worden. Ik weet echter niet hoe.

Con Dekker.

Helaas ik kwam er te laat achter, ik had alle logs etc reeds handmatig gekopieerd toen ik op geocachingforum van groudspeak het volgende tegenkwam

Klik op deze link

Volgens mij moet dit het antwoord op je vraag zijn

Groeten

Pfotzsche

(ik schrijf nog onder mijn oude naam METT omdat Pfotzsche nog niet is vrijgegeven in dit forum)

bewerkt door mett
Geplaatst

Con Dekker.

Helaas ik kwam er te laat achter, ik had alle logs etc reeds handmatig gekopieerd toen ik op geocachingforum van groudspeak het volgende tegenkwam

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...t&p=3032392

Groeten

Pfotzsche

(ik schrijf nog onder mijn oude naam METT omdat Pfotzsche nog niet is vrijgegeven in dit forum)

The page cannot be found :thumbup:

Geplaatst

Con Dekker.

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...t&p=3032392

Groeten

Pfotzsche

The page cannot be found :thumbup:

Sorry foutje in de url

Klik op deze link

Groeten

Pfotzsche

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...