Team Sweetlake Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 (bewerkt) Goedendag eenieder, Via de website van GPSGek ben aan zijn programma GCTool gekomen. Prima stuk software maar helaas niet beschikbaar voor PDAs. Daarom ben ik zelf gaan programmeren en daaruit is PGCT gekomen. PGCT is speciaal bedoeld voor het werk in het veld, want voor het thuiswerk is GCTool van GPSGek al beschikbaar. Alle informatie, waarop draait het programma, wat kan het, het programma zelf, etc. is beschikbaar op deze website. Wanneer U suggesties/opmerkingen/verbeteringen etc. heeft : laat het me weten !! 22 oktober 2007 bewerkt door Team Sweetlake
gpsgek Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 (bewerkt) Pim, het is fantastisch speelgoed! ... mag ik concluderen, nadat ik in de testfase heb mee mogen kijken... 6 juni 2007 bewerkt door gpsgek
brilstar Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 Wauw, ziet er stoer uit. Ik zou er bijna een PDA voor aanschaffen. Klasse!
invictus Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 Leuk leuk! Doet het ook op mijn E-Ten X500, ik moest wel .NET 2 installeren maar ik heb dan ook nog een oude ROM in mijn speeltje, de nieuwe met WM6 zal wel geen update meer nodig hebben. Dank voor de tool.
tejoos Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 Pim, het is fantastisch speelgoed! ... mag ik concluderen, nadat ik in de testfase heb mee mogen kijken... En wij maar denken dat de P van PGCT de P van PocketGeoCaching Tool was Sorry Pim en bedankt voor de tool! de Tejoos
Team Sweetlake Geplaatst 6 juni 2007 Auteur Geplaatst 6 juni 2007 (bewerkt) Pim, het is fantastisch speelgoed! ... mag ik concluderen, nadat ik in de testfase heb mee mogen kijken... En wij maar denken dat de P van PGCT de P van PocketGeoCaching Tool was Sorry Pim en bedankt voor de tool! de Tejoos Nee, helaas, ik ben toch nog net ijdel genoeg om m'n eigennaam er in te verwerken 6 juni 2007 bewerkt door Team Sweetlake
gpsgek Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 Jammer, weer niet voor de smartphone Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor!
LTeunis Geplaatst 6 juni 2007 Geplaatst 6 juni 2007 Jammer, weer niet voor de smartphone Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! Yep, ik draai op WM6 en krijg bij de start al illegal calls.
gpsgek Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 Jammer, weer niet voor de smartphone Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! Yep, ik draai op WM6 en krijg bij de start al illegal calls. Heb je .net 2 al geüpdated?
TeamTobi Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 Werkend getest op omgebouwde rom QTEK (Tmobile Vario 1). Rom is Faria WM6.
Ruud4d Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 (bewerkt) Jammer, weer niet voor de smartphone Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! Maar met een smartphone onder Symbian zal hij dus niet werken? Als het een Java aplett zou zijn geweest, was het wel gelukt. 7 juni 2007 bewerkt door Ruud4d
Polmske Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 Werkend op HP - HX2210. Windows Mobile 2003 SE. Super tool, Thanks !!!!!!!. Polmske.
LTeunis Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 Jammer, weer niet voor de smartphone Eehm... Weet je dat zeker Lteunis? Als ie op windhoos draait moet het wel aan de praat te krijgen zijn hoor! Yep, ik draai op WM6 en krijg bij de start al illegal calls. Heb je .net 2 al geüpdated? dat zal ik doen. (is dat nodig dan met net een nieuw OS?)
Sparks Sailor Geplaatst 7 juni 2007 Geplaatst 7 juni 2007 Ik tracht het progje PGCT op mijn PDA aan de praat te krijgen maar het lukt (nog) niet. Ik heb een iPaq 2210 en na wat zoekwerk vond ik: MS Pocket PC versie 4.20.0 (build 14053) ©1996 2003 Intel PXA255 mem 57.09 Wat heb ik gedaan. PGCT naar de PDA gekopieerd en daarna laten geïnstalleerd. Ik krijg een icoontje in Start Programs. Als ik daar op klik zie ik even dat het progje geladen wordt, maar dan niets meer. Toen dacht ik zou het aan .Net liggen? Het progje heb ik gedownload (NETCFSetupv2.msi) en gekopieerd naar mijn PDA. Als ik er op klik krijg ik de foutmelding: There is no application associated with "NETCFSetupv2" run the application first, then open this file from within the application. Heeft iemand een Hint?
Aanbevolen berichten