Spring naar bijdragen

nieuwe cache


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Misschien makkelijk dat je dat even in dit topic meld, daar gaat het ook over een ''foutje'' met de cache kaarten.

 

Die topic is inmiddels gesloten. Over de stand van zaken ten aanzien van het niet meer verschijnen van nieuwe caches is echter met geen woord gerept. Jammer, omdat het een handige functie is/was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een vrij vage omschrijving. Ik heb gekeken en ik zag nieuwe caches op de kaart verschijnen. Als je denkt dat er nog steeds nieuwe caches missen, dan is het nuttiger om bijv een cache te noemen (GC code dus) die nieuw is en niet op de kaart staat. Dan kunnen we er naar kijken.

 

Ik dacht dat iedereen het had en een beschrijving dus overbodig zou zijn. Het scherm met nieuwe caches blijft maar laden. De tekst "laden gegevens" blijft in beeld en caches verschijnen er niet.

bewerkt door Buteo66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle caches die de laatste week online zijn gekomen staan niet meer op de kaart “nieuw”.

Die er al op stonden verdwenen ook weer na enkele weken dus de kaart is straks ook leeg.

Je kan ook niet meer zien wat er in jouw buurt online is gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het scherm met nieuwe caches blijft maar laden. De tekst "laden gegevens" blijft en beeld en caches verschijnen er niet.

 

Ik heb hier precies hetzelfde, tevens verschijnt linksonder de melding: "Error on page"

 

Een keer in en uit zoomen helpt soms ... maar volgens mij verschijnen de allernieuwste caches zowieso niet, bijv: GC135DC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint inderdaad weer te werken :thumbup:

 

Er zijn wel wat veranderingen tov "vroeger": de melding "te veel caches om weer te geven" komt niet meer

en na inzoomen moet je weer op (bijvoorbeeld) "niet gevonden" klikken om de niet weergeven caches tevoorschijn te toveren

 

Thanks ! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... en na inzoomen moet je weer op (bijvoorbeeld) "niet gevonden" klikken om de niet weergeven caches tevoorschijn te toveren

 

En als ik een "custom kaart" kijk? Waar moet je dan op drukken?

 

Bijvoorbeeld:

Mijn Kaart "Cache niet gevonden door":Wammus

+ "Cache niet gevonden door": Wammes

 

Dan zie ik een heleboel stipjes maar lang niet alle, als ik dan inzoom blijven het dezelfde stipjes maar er komen geen nieuwe stipjes bij. Het ziet er dan uit alsof "Wij" niet veel meer te doen hebben.

 

Is er dan ook een optie om de boel te refreshen zonder weer uit te zoomen of verplaatsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...