Spring naar bijdragen

NIet kunnen vinden van catch


Aanbevolen berichten

Hallo wie kan ons helpen? Wij hebben vandaag de catch dirt gedaan maar die dus echt niet kunnen vinden. De ontvangst viel heel vaak weg en als we wel ontvangst hadden dan tolde die meter alle kanten op. We zijn volgens het apparaat op 4 meter afstand geweest en ik geloof dat we wel op 20 meter daar om heen hebben lopen zoeken. Zeer frustrerend :thumbup: als je na drie kwartier draaien en zoeken niets kunt vinden. Diverse takken en troep opgetild en zelfs in een gat met water gevroed, maar niets hoor.

Nou lees ik regelmatig over hulp lijnen maar waar kan ik die vinden?

Heeft iemand die het wel gelukt is of misschien de maker van deze cache een tip?

Groetjes Petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb even gekeken met de Mission Planner (ook te beschouwen als een Cache-zoek planner) wat voor vandaag de beroerde tijden voor ontvangst zijn vanaf Utrecht.

Tussen 13.00 en 13.30 (zonder zomertijd dus dat zou zijn 14.00 tot 14.30 local time) vliegt de PDOP van de schaal. Dat is een barre tijd om een cache te vinden. Maar kort daarop is de satelliet constellatie weer slecht: 14.00 tot 14.30 (zonder zomertijd) zijn er maar 6 satellieten boven de horizon.

Eigenlijk deze middag vanaf lunch tot na theetijd: bar slechte positiebepaling.

Het draadje over deze software:Waar zullen de gps satellieten zijn? - Gunstige meetmomenten bepalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die hulplijnen worden op de cachepagina vermeld.

Ik heb me ook voorgenomen om een telefoonnummer te vermelden op mijn cache pagina's.

Heb nog een werkende buzzer en het nummer werkt ook nog, dus die ga ik gebruiken.

Als je zelf een nummer vermeld gebruik dan een oude GSM, buzzer, semafoon of zo, om stalken te voorkomen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben de cache s'ochtends gelopen en zijn er om een uur of een mee gestopt. Dus dit was voor het moment dat er weinig satelieten waren.

Heeft een van jullie deze cache al eens gedaan?

Bedankt voor de tip van de hulplijnen maar helaas hebben we geen oude gsm of buzzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf een nummer vermeld gebruik dan een oude GSM, buzzer, semafoon of zo, om stalken te voorkomen.  :dribble:

Ik heb gewoon mijn eigen, dagelijkse, nummer bij al mijn moeilijkere caches staan. Ik wordt nog niet gestalkt, dus het valt wel mee. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelf een nummer vermeld gebruik dan een oude GSM, buzzer, semafoon of zo, om stalken te voorkomen.  ;)

Ik heb gewoon mijn eigen, dagelijkse, nummer bij al mijn moeilijkere caches staan. Ik wordt nog niet gestalkt, dus het valt wel mee. :P

Is ook mijn ervaring?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...