Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Gast Team_Maju
Geplaatst

Bij het laatste linkje schrik ik toch behoorlijk van de prijzen die hij vraagt voor een kistje..

Wij gebruiken ze vrijwel niet meer, ze worden te vaak gejat.. wel of niet gemerkt. Tegenwoordig eten we wat vaker worteltjes uit een pot... :thumbdown: Voordeel hiervan is dat ze ook waterdicht zijn, niets kosten dus de pijn na verlies is er ook niet..

Geplaatst

Tja, idd, misschien dat de prijzen nu ook de pan uit gaan stijgen. Paar weken geleden was ik bij BACO IJmuiden, daar stond een klein kistje voor 12.50! Bij navraag bij de eigenaar bleek dat toch echt te kloppen. Nou, weg wezen, dus! :thumbdown: Dan maar een worteltjes en doperwtjes potje.

Geplaatst

Hee, hier in zoetermeer (ik bedoel na mijn verhuizing naar Den Haag van afgelopen weekend: daar in zoetermeer) hebben ze bij de dump nog gewone tegen normale prijzen. Ik overigens ook, dus Gammo: als je tekort hebt ....

Geplaatst

Heb er ook nog wel wat in de weg staan in de berging, grote ( 14 cm) en kleine (7cm) stuk of 2 a 3 kleine geloof ik en 2 a 3 grote.

Mail maar als je interesse hebt ( roelof@maerquin.nl) , woon niet ver van spikecity af.

• 3 weeks later...
Geplaatst
Heb er er stuk of 10 op de kop weten te tikken!

Mail me als je iets wil weten(friekje@caiway.nl)

Hee! Hartstikke goed. Ik heb je gemaild! :)

Geplaatst
Tja, idd, misschien dat de prijzen nu ook de pan uit gaan stijgen. Paar weken geleden was ik bij BACO IJmuiden, daar stond een klein kistje voor 12.50! Bij navraag bij de eigenaar bleek dat toch echt te kloppen. Nou, weg wezen, dus! :) Dan maar een worteltjes en doperwtjes potje.

Baco is altijd een afzetter geweest

Geplaatst

De reguliere kisten gaan hard de laatste tijd, maar er staan er nog wel een paar!

Voor belangstellenden heb ik ook nog onderstaande kisten in de aanbieding. Het is me gelukt e.e.a. nog vast te houden ook al is de oud ijzerprijs erg hoog momenteel.

Voor grote TB's heb ik ook twee soorten grote kisten in de aanbieding:

c0e00c7d-1a6f-498c-85b4-50208a64c36a.jpg

60cm x 51 cm x 17 cm, gewicht 13 kg, prijs € 7,50

b9fc4eaa-9e89-4043-861e-e1a6dadcd6ac.jpg

67cm x 25 cm x 12,5 cm, gewicht 11 kg, prijs € 5,00

Voor verder info, kijk in mijn handtekening.

• 3 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
ik heb er nog 30 staan 3€ stuk.

gr tuitje.

lokatie lopik. :dribble:

mmmm

zit daar niet een dump groothandel

die ook kistjes en kleding verkoopt

os import of zoiets heten ze

http://www.vanosimports.nl

Heb die weleens gebeld en ze hebben kistjes

ze zitten on benschop of lopik

groetjes Wolfje

bewerkt door Wolfje
  • 2 months later...
Geplaatst

Hoi mensen.

Ik was net in Ommen bij Douwes dump en die heeft nog verschillende (500) Ammoboxsen staan of liggen.

De prijzen zijn wel wat hoog, rond de 10 Euro.

Maar jullie zien maar.

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst

Ik merk dat de focus nogal ligt op ammo boxes. Ok, ze zijn handig, maar er zijn toch echt goede andere oplossingen welke makkelijker te verkrijgen zijn.

Zelf gebruik ik de zogenaamde 'zuurvaatjes' van welkoop. Je neemt gewoon de witte vaatjes met rode dop van welkoop. Ze zijn waterdicht en welkoop zit overal.

Oh en eh...11 Euro kosten ze.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...