Kapitein Haak Geplaatst 30 april 2007 Share Geplaatst 30 april 2007 Lieve geocachevrienden. Vanavond is de tweede editie van Spoiler het webmagazine uitgekomen. Vanaf vandaag is hij op zijn eigen domein te vinden en dat is: www.geozine.nl We hopen dat jullie er net zoveel plezier aan zullen beleven als wij dat doen. Ik wil gelijk Richard bedanken voor de geweldige inzet om de zaken weer zo keurig op de rit te krijgen en natuurlijk ook alle andere leden van onze, inmiddels uitgebreide redactie voor de leuke en informatieve bijdrages in deze editie. Zo was het bedoeld te worden. Natuurlijk staat ook de eerste editie als pdf er nog ter download op net als natuurlijk ook deze nieuwe editie. Groeten van Team kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 30 april 2007 Share Geplaatst 30 april 2007 Zier er weer prima uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRLK Geplaatst 30 april 2007 Share Geplaatst 30 april 2007 (bewerkt) Hallo Kapt. Haak, Het ziet er weer tiptop uit zullen weer vele uurtjes leesplezier hebben. Ga door met het goede werk. MVG FRLK 30 april 2007 bewerkt door FRLK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 30 april 2007 Share Geplaatst 30 april 2007 Jullie staan als derde op de lijst, zoals het hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 30 april 2007 Share Geplaatst 30 april 2007 Hij is weer TOP hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
belbor Geplaatst 1 mei 2007 Share Geplaatst 1 mei 2007 Weer met plezier gelezen. Zit weer goed in elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 1 mei 2007 Share Geplaatst 1 mei 2007 geocachevrienden. www.geozine.nl Zo was het bedoeld te worden. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 1 mei 2007 Share Geplaatst 1 mei 2007 Dat ik de stukjes van Spoiler leuk vind, staat als een paal boven water. Maar ik mis de RSS-feed. Komt die nog terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 mei 2007 Share Geplaatst 1 mei 2007 Het zijn leuke stukjes en ik zal dan ook een donatie doen voor dit mooie initiatief. @Kruimel, wij horen bij die 25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 2 mei 2007 Share Geplaatst 2 mei 2007 Bedankt voor het lees plezier de donatie komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 2 mei 2007 Share Geplaatst 2 mei 2007 Ziet er weer mooi uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden