madman Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Sinds enkele weken worden de Google Maps niet goed meer weergegeven in Internet Explorer. Dit is wanneer ik op de 112 pagina een coordinaat invul en op "Maak kaart" klik. Ik heb vernomen dat anderen dit probleem ook zien. Ik heb ook vernomen dat de kaarten onder Mozilla wel werken ...
smeule Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Ik heb het net even geprobeerd en je hebt gelijk, maar als ik op cache kaarten druk heb ik met Internet Explorer niks geen problemen.
madmull Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 bij mij werkt de 112 kaart ook niet meer. Is wel jammer want even checken of een gevonden coordinaat redelijker wijs kan kloppen gaat niet meer
Team Gelaen Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 ja, dat klopt natuurlijk, in eerste instantie om mensen te bereike/vinden die in nood zijn. Daarnaast is het HEEL handig om snel een coordinaat op te zoeken. Echter in internet explorer 6 (in mijn geval) werkt het niet meer, in Mozilla wel. Jan
Team Krabbegat Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 (bewerkt) Dit gaat toch ook prima in http://maps.google.com ??? Ik zie dat prima hor geen fouten ofzo. Kan je zelfs met en zonder sataliet beelden kijken. 17 april 2007 bewerkt door Team Krabbegat
Aanbevolen berichten