Kruimeldief Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 Hier idem dito, no problemo. Weekly, notify, admin, bookmark en watchlist komen direct binnen zonder vertraging. Krijg mail van nieuwe caches een paar seconden na publicatie en dan zit er zelfs een forward naar gmail tussen.
jonkies Geplaatst 9 april 2007 Auteur Geplaatst 9 april 2007 Nou, bedankt voor al jullie reacties. Ik heb nu een Gmail account geopend en laat dit forwarden. Mogelijk ligt hier dan de oplossing. Maar, komen de notifications altijd op vrijdag? Een vriend van mij kreeg hem zaterdagochtend 4 uur.
Kruimeldief Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 Nou, bedankt voor al jullie reacties. Ik heb nu een Gmail account geopend en laat dit forwarden. Mogelijk ligt hier dan de oplossing. Maar, komen de notifications altijd op vrijdag? Een vriend van mij kreeg hem zaterdagochtend 4 uur. De weekly komt weekly. De notifications komen als er gepost is. Ieder postje apart een notification
keesenanita Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 Heel in het begin toen we nog niet zo vaak cachten hebben we weekly notification uitgeschakeld. We willen het er nu weer op maar kijken waarschijnlijk gigantisch er overheen want we kunnen niet vinden waar het weer in te schakelen. Wie wil ons dat even vertellen?
Team 16 Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 Als je op www.geocaching.com/my zit dan aan de rechterkant => Account Options => Edit My Profile. Hier kun je een vinkje aan zetten voor de weekly emailer.
keesenanita Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 Oké, fijn!! Erg bedankt, het is gelukt!! Groeten, Anita
rexenrakker Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 (bewerkt) Collegae, Tot enkele maanden geleden kreeg ik wekelijks de mail met nieuwe geplaatste caches. Opeens hield dit op, zonder voor mij aanwijsbare reden. Ik heb geprobeer mijn eigen instellingen aan te passen, maar niets hielp. Toen heb ik noodgedwongen een 2e account geopend, alleen voor de Groundspeak Weekly Notifications. Enkele weken ging het goed en nu ontvang ik al weer een paar weken niets. Wie weet hoe dit komt, hoe het op te lossen is? Alvast bedankt. De Jonkies Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Als je hotmail hebt, worden deze mailtjes automatisch geblokkeerd. Hier is niks tegen te doen. Het enige wat je kan doen is een ander mailadres aanmaken. 9 juni 2008 bewerkt door rexenrakker
Beukenootje Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 Hier is niks tegen te doen. Het enige wat je kan doen is een ander mailadres aanmaken. premium member worden! Of wordt dat ook geblocked door hotmail?
rexenrakker Geplaatst 9 juni 2008 Geplaatst 9 juni 2008 Hier is niks tegen te doen. Het enige wat je kan doen is een ander mailadres aanmaken. premium member worden! Of wordt dat ook geblocked door hotmail? Ik ben zelf ook premium member maar ook dan kan ik er niks tegen doen. Het ligt waarschijnlijk aan hotmail
Brunsting Geplaatst 23 juli 2008 Geplaatst 23 juli 2008 Ik krijg ze wel gewoon binnen via Hotmail. Lees de mailtjes via internet.
Aanbevolen berichten