Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Collegae,

Tot enkele maanden geleden kreeg ik wekelijks de mail met nieuwe geplaatste caches. Opeens hield dit op, zonder voor mij aanwijsbare reden. Ik heb geprobeer mijn eigen instellingen aan te passen, maar niets hielp. Toen heb ik noodgedwongen een 2e account geopend, alleen voor de Groundspeak Weekly Notifications. Enkele weken ging het goed en nu ontvang ik al weer een paar weken niets.

Wie weet hoe dit komt, hoe het op te lossen is?

Alvast bedankt.

De Jonkies

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag weer een gehad, het kan zijn dat ie op de black-list staat inderdaad. Of je eigen spam filter is ietsepietsie te actief....

bewerkt door Track_leader
Geplaatst

Ik krijg al sinds gisteren geen enkele mail van de watchlist of mijn eigen caches of mijn eigen trackables.

De weekly notification heb ik afgeschaft, maar die had ik vast ook niet gekregen.

Geplaatst

Ik krijg wel mails als gevolg van aanmeldingen op de Watchlist. Of het met een spamfilter te maken heeft zou kunnen, ik gebruik spamfighter; toch zie ik het niet staan in de map ongewenste items. Ik zit bij Tiscali.

Geplaatst

Er is idd geen pijl op te trekken.

Heb zelf het idee dat het net russiese roulete is. Maar dan met een waar bij het vaker goed gaat dan fout.

Zelf heb geen iede van waneer en waar het mis gaat.

zo verwacht ik nu nog een paar mailtjes van logjes die op mijn watchlist staan. Verder weet ik van afgelopen jaar dat een colega cache ook een keer een Weekly Notification heeft gemist. Net terwijl er een nieuwe cache in de buurt online was gekomen.

Geplaatst

Via Gmail komt alles wel binnen maar niet met de regelmaat zoals die zou moeten horen.

Watchlist mailtjes komen soms met 2 dagen vertraging.

Owner mailtjes met enkele uren vertraging.

Ik denk dat ze daar momenteel drukker bezig zijn met het verzenden van Easter Eggs.

Geplaatst

Bij mij komen ze elke vrijdag netjes op tijd binnen en ze worden geforward naar een gmail-account!!!

Hier niets te klagen dus :thumbup:

Geplaatst

Groundspeak Weekly Notifications komen hier (nog?) gewoon binnen. Gisteren nog via gmail.

de Tejoos

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...