EastWoodTeam Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 Wij hebben een geocoin, maar die willen we niet via caches verplaatsen, maar met ons verplaatsen, waarbij we op de pagina van de geocoin de coördinaten en tijd plaatsen zodat de coin gevonden kan worden. tot zover niks aan de hand, alleen wat is de beste manier om dit kenbaar te maken? Vroeger kon je er ook een cache-pagina van maken, maar volgens mij mag dit nu niet meer? Graag advies.....
Myth Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 Wij hebben een geocoin, maar die willen we niet via cachesverplaatsen, maar met ons verplaatsen, waarbij we op de pagina van de geocoin de coördinaten en tijd plaatsen zodat de coin gevonden kan worden. tot zover niks aan de hand, alleen wat is de beste manier om dit kenbaar te maken? Vroeger kon je er ook een cache-pagina van maken, maar volgens mij mag dit nu niet meer? Graag advies..... Een cache kan je er inderdaad niet meer van maken, maar met notes op de pagina van de coin lukt het ook wel. Mensen die hem willen vinden kunnen hem gewoon op hun watchlist zetten.
Ruud4d Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 Het probleem is dus inderdaad om het kenbaar te maken aan andere cachers dat de coin gevonden kan worden via de notes die je op de pagina van de coin plaatst. Ik denk dat een melding hier in het forum al wat watchers zal opleveren. Dat zal waarschijnlijk ook de beste manier zijn om het kenbaar te maken. Zet dan een link naar de pagina van de coin in je handtekening of naar je profiel. Dan maak je het de mensen wat makkelijker. P.S. De link je naar je geocities pagina werkt ook niet (in FF).
tejoos Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 P.S.De link je naar je geocities pagina werkt ook niet (in FF). Hier met windows wel. de Tejoos
EastWoodTeam Geplaatst 7 april 2007 Auteur Geplaatst 7 april 2007 (bewerkt) Tis toch een normale weblink naar een geocities site die 'm vervolgens door linkt naar een minder makkelijke url...maar ik denk dat ik het al weet, er zit een detectie in of het een normale browser is of dat het mijn gsm is....mijn gsm komt namelijk op een andere locatie uit....en deze detectie zal zich wel verslikken in FF Ik heb inmiddels onze cache-listings aangepast om zo idd wat bekendheid te geven aan de coin. Ik denk ook dat het op dit moment de enige manier is om dit te doen.... Thnx, 7 april 2007 bewerkt door EastWoodTeam
Kruimeldief Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 P.S.De link je naar je geocities pagina werkt ook niet (in FF). Dan kun je altijd hier naar toe gaan: http://tinyurl.com/ytdmg3
mayen Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 P.S. De link je naar je geocities pagina werkt ook niet (in FF). Dan kun je altijd hier naar toe gaan: http://tinyurl.com/ytdmg3 Tja.... met klikken kom je er ook niet, gelukkig werkt knippen en plakken wel
Kruimeldief Geplaatst 7 april 2007 Geplaatst 7 april 2007 P.S. De link je naar je geocities pagina werkt ook niet (in FF). Dan kun je altijd hier naar toe gaan: http://tinyurl.com/ytdmg3 Tja.... met klikken kom je er ook niet, gelukkig werkt knippen en plakken wel Het wordt nu wel erg offtopic, maar als knippen en plakken werkt, werkt de link ook door er op te klikken. Dat is een vaststaand feit
EastWoodTeam Geplaatst 8 april 2007 Auteur Geplaatst 8 april 2007 het wordt idd erg off-topic, maar in FF werkt de site nu gewoon
Quaerens Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 FF een kritische negatieve mening hoor, maar wie zit er nou op te wachten om veel moeite te doen om je locatie te traceren en vervolgens een carambalig cointje te mogen loggen. Vorig jaar was een geocoin nog bijzonder genoeg om ervoor om te reizen (Italië? ok da's nog steeds best wel een uitzondering), maar tegenwoordig kan je die dingen echt overal vinden, zeker die nederlandse... Q
smeule Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 Kijk is hoe Masterchef dat doet, hij doet het via een note al een tijdje volgens mij. Hier is zijn cache waar de coins viritueel op staan: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCVV7R
Kruimeldief Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 FF een kritische negatieve mening hoor, maar wie zit er nou op te wachten om veel moeite te doen om je locatie te traceren en vervolgens een carambalig cointje te mogen loggen. Vorig jaar was een geocoin nog bijzonder genoeg om ervoor om te reizen (Italië? ok da's nog steeds best wel een uitzondering), maar tegenwoordig kan je die dingen echt overal vinden, zeker die nederlandse... Q Is inderdaad ook mijn mening. "Vroeger" ging je als je een dagje ging cachen in ieder geval de caches op de route doen waar een TB of coin in zat. Nu zijn dat soort caches al geen prioriteit meer voor me en als ik deze dingen zie in een cache laat ik ze meestal liggen. Discoveren misschien, maar dan moet het iets bijzonders zijn. Als ik cachers tegenkom en ze dragen die dingen bij zich, wil ik best wel even kijken, maar ze noteren is een ander verhaal. Op Events wil ik ze niet eens zien, laat staan loggen. Er zijn meer TB's en Coins in de omloop dan dat er geocaches zijn Niets byzonders meer. Voor mij is de grap er vanwege de hoeveelheid volledig af. Ik heb her en der nog ongeactiveerde coins in huis liggen. Ik weet niet eens waar allemaal. Ik denk dat ik van de meeste ook al de activatiecodes kwijt ben, vooral als ze niet op het zakkie staan. Maar goed, ieder zijn ding, alhoewel ik denk zeker te weten dat dit een mening is die bij veel meer cachers speelt. Nee, een coin moet niet wandelen maar moet reizen, van cache naar cache.
EastWoodTeam Geplaatst 10 april 2007 Auteur Geplaatst 10 april 2007 (bewerkt) Tis ook niet echt de bedoeling dat cachers er speciaal naar op zoek gaan, maar meer in het idee van "als je in de buurt van ons bent......" In onze ogen is speciaal op pad gaan voor een coin, zoals jullie schetsen, hetzelfde als dat je voor een micro op pad gaat....uiteindelijk is er niet zo heel veel te vinden, maar de micro's worden toch veel gedaan omdat ze meestal makkelijk te vinden zijn....en dat vinden wij van dit ook..... Deze coin gaat voor alsnog even niet zelfstandig op pad, je hoort steeds vaker dat coins "verdwijnen" en daar heb ik op dit moment nog niet zo'n zin in..... 10 april 2007 bewerkt door EastWoodTeam
Team WilP Geplaatst 10 april 2007 Geplaatst 10 april 2007 Misschien een alternatief, maar kijk eens in het draadje: copy coins ipv echte?, discussie Oordeel daarna of het een optie voor jullie is.
Aanbevolen berichten